Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Copywriting internetowy / Maciej Dutko.
Okładka pozycji Copywriting internetowy

Copywriting internetowy

Autor: Dutko, Maciej.

Notka biograficzna




Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Maciej Dutko.
Hasła:Copywriterzy
Perswazja - metody
Reklama internetowa - język
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010.
Opis fizyczny:116, [2] s., : il. ; 21 cm.
Uwagi:U góry okł.: Pisz perswazyjnie, sprzedawaj skutecznie, zarabiaj więcej. Indeks.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Rozdział 1. Podstawy
  2. 1.1. Czym nie jest copywriting?
  3. 1.2. Czym więc copywriting jest?
  4. 1.3. Jaki jest głÃ³wny cel copywritera?
  5. 1.4. Co to jest unikalna cecha oferty?
  6. 1.5. Jak wyeksponować unikalność swojej oferty?
  7. 1.6. Czy tekst pisany do Internetu musi różnić się od tego do druku?
  8. 1.7. Dlaczego copywriter powinien być empatyczny wobec klienta?
  9. 1.8. Czy należy mówić o swojej konkurencji?
  10. 1.9. Jak wywrzeć dobre pierwsze wrażenie na odbiorcy?
  11. Rozdział 2. Tytuły, nazwy, domeny
  12. 2.1. Jak tytuł lub nazwa wpływają na skuteczność oferty?
  13. 2.2. Jakie cechy powinien mieć dobry tytuł i slogan?
  14. 2.3. Czy opis powinien zawierać prezentację cech produktu, czy raczej korzyści dla klienta?
  15. 2.4. Czy lepiej pisać rzeczowo, czy raczej emocjonalnie?
  16. 2.5. Jakie błędy najczęściej popełniają autorzy tytułÃ³w?
  17. 2.6. Co cechuje dobrą domenę internetową?
  18. Rozdział 3. Język a skuteczność oferty
  19. 3.1. Jak zbudować skuteczne wprowadzenie (lead)?
  20. 3.2. Na czym polega zasada odwróconej piramidy?
  21. 3.3. Czy opis strony w metadanych jest ważny?
  22. 3.4. Jakie opisy są skuteczniejsze: długie czy krótkie?
  23. 3.5. Jak komponować opisy zawierające dużą ilość informacji?
  24. 3.6. Przedstawienie korzyści czy faktów o produkcie - co jest ważniejsze dla odbiorcy?
  25. 3.7. Jakich błędów należy wystrzegać się tworząc opisy?
  26. 3.8. Czy warto w jednej ofercie powtarzać jej istotne elementy?
  27. 3.9. Czy na klienta skuteczniej działają konkretne liczby, czy uogólnienia?
  28. 3.10. Jakie elementy opisu wpływają na zwiększenie zaufania klienta do sprzedawcy?
  29. 3.11. Czy można spoufalać się z klientem?
  30. 3.12. Jakie słowa mogą zniechęcić lub odstraszyć klienta?
  31. Rozdział 4. Słowa a wizerunek
  32. 4.1. Czy e-sprzedawcę może zdradzić charakter pisma?
  33. 4.2. Jakie środki typograficzne stosować dla wzmocnienia części przekazu?
  34. 4.3. Czy forma słÃ³w może być sama w sobie przekazem?
  35. 4.4. Czy wzbogacać tekst innymi środkami przekazu?
  36. Rozdział 5. Marketing
  37. 5.1. Co warto wiedzieć o brandingul
  38. 5.2. Na czym polega model AIDA?
  39. 5.3. Czym jest SEO-copywriting?
  40. 5.4. Jak dobierać słowa kluczowe do swojej oferty?
  41. 5.5. Czym jest i jak działa crossellingi
  42. 5.6. Jak budować efektywny crossellingl

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 104
ul. Ludowa 4
tel. 22 840 29 01

Sygnatura: 004
Numer inw.: 44337
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 51.064
Numer inw.: 51064
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 13317
Numer inw.: 13317
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Notka biograficzna:


Zdjęcie Dutko, Maciej

Dutko, Maciej

Maciej Dutko ur. 27 listopada 1979 – polski pisarz, bloger, przedsiÄ™biorca, inwestor i podróżnik, socjolog i filozof internetu. Doktor nauk humanistycznych w zakresie bibliologii, specjalność edytorstwo, redaktor, wykÅ‚adowca w szkoÅ‚ach wyższych - prowadzi zajÄ™cia na studiach podyplomowych zwiÄ…zanych z nowymi technologiami i marketingiem, wykÅ‚adaÅ‚ na prestiżowych studiach MBA w Wyższej Szkole Bankowej, Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu, Uczelni Å?azarskiego oraz Wyższej Szkole Handlowej. Inicjator, koordynator, redaktor i współautor książek "Biblia e-biznesu" 2013 oraz"Biblia [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:






Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy