Zarza?dzanie produktem : kreowanie marki
Prezentowany Zeszyt Naukowy stanowi drugą część publikacji pod wspólnym tytułem Zarządzanie produktem i omawia dwa podstawowe obszary tematyczne: markę oraz konsumenta. Problem marek oraz zarządzania nimi nabrał w ostatnich latach wyjątkowej wagi. Pomimo ostatniego kryzysu finansowego i jego szerokich konsekwencji, nie tylko zresztą w gospodarce, największe marki na świecie paradoksalnie zyskały na wartości - Millward
Brown wycenia obecnie wartość marki Google na ponad 100 mld USD!Uwaga menedżerów zarządzających markami niezmiennie koncentruje się na problemach wprowadzania nowej marki na rynek, skutecznego umacniania jej pozycji tak, by mogła jak najdłużej cieszyć się dobrą kondycją, a wreszcie na problemie usunięcia z rynku słabych marek, bez perspektyw. Ten ostatni problem jest szczególnie ważny w kontekście zarządzania portfelem marek, czyli posiadania kilku, kilkunastu, a niekiedy nawet kilkuset marek, którymi trzeba skutecznie zarządzać jako całością. Co więcej, tradycyjne doświadczenia z zarządzania markami produktów i usług są przenoszone na inne obszary - jednostek samorządu terytorialnego, podmiotów i wydarzeń kulturalnych czy wreszcie związków i klubów sportowych. To powoduje, że w ramach rozważań prowadzonych w niniejszym Zeszycie problem marki musiał znaleźć właściwe odzwierciedlenie.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | red. nauk. Jacek Kall, Bogdan Sojkin. | ||||
Seria: | Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 154 | ||||
Hasła: | Firma (nazwa) - marketing Zarządzanie strategiczne Znaki towarowe Podręczniki a | ||||
Adres wydawniczy: | Poznan? : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2010. | ||||
Opis fizyczny: | 279 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. przy art. Streszcz. ang. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 51.051
Numer inw.: 51051
Dostępność: tylko na miejscu