Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Nauczyciel andragog we współczesnym społeczeństwie / pod red. Wojciecha Horynia i Jana Maciejewskiego.
Okładka pozycji Nauczyciel andragog we współczesnym społeczeństwie

Nauczyciel andragog we współczesnym społeczeństwie





Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:pod red. Wojciecha Horynia i Jana Maciejewskiego.
Seria:Acta Universitatis Wratislaviensis, no 3216
Hasła:Nauczyciele oświaty dorosłych
Oświata dorosłych
Społeczeństwo informacyjne
Adres wydawniczy:Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2010.
Opis fizyczny:392 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. przy niektórych pracach. Wstęp i spis treści także ang.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. * ROZDZIAŁ I
  2. Współczesny nauczyciel andragog
  3. Kazimierz Żegnałek, Edukacja społeczeństwa wobec współczesnych wyzwań i potrzeb
  4. Bogdan M. Szulc, Wiedza czy mądrość? Kompetencje i wartości we współczesnym społeczeństwie
  5. Janusz Mika, Nauczyciel andragog we współczesnym systemie edukacji Republiki
  6. Czeskiej
  7. Tadeusz Aleksander, Przemiany modelu i funkcji nauczyciela dorosłych (oświatowca) we współczesnej rzeczywistości polskiej
  8. Olga Czerniawska, Pamięć historyczno-kulturalna uczących się dorosłych
  9. Elżbieta Dubas, Nauczyciel dorosłych jako mentor (w kontekście projektu Adults Mentoring)
  10. Joanna Swędrak, Fenomen koncepcji Marii Montessori motorem kształcenia ustawicznego nauczycieli. Kontekst pedagogiczno-socjologiczny
  11. Monika Budnik, Ewolucja ról i warsztatu pracy nauczyciela w kontekście prognozowania zawodów przyszłości
  12. Tomasz Landmann, Lesław Wełyczko, Miejsce, rola i zadania nauczyciela andragoga w europejskiej edukacji regionalnej społeczeństwa wielokulturowego
  13. Anna Jaroszewska, Kompetencje kluczowe nauczyciela geragoga w kontekście nauczania języków obcych w wymiarze międzykulturowym
  14. Barbara Dobrowolska, Ewa Brodacka-Adamowicz, Wielokulturowość i międzykulturowość - kompetencje nauczyciela a potrzeby edukacyjne
  15. Walentyna Wróblewska, Rola nauczyciela akademickiego w rozwoju procesu autoedukacji studentów
  16. Martyna Pryszmont-Ciesielska, Doktorant w roli nauczyciela dorosłych - o ukrytym programie edukacji akademickiej
  17. ROZDZIAŁ II
  18. Andragog a społeczeństwo informacyjne
  19. Beata Stachowiak, Nauczyciel andragog wobec wyzwań społeczeństwa informacyjnego
  20. Katarzyna Dojwa, Rola i znaczenie internetu w budowaniu w Polsce społeczeństwa
  21. wiedzy
  22. Kinga Czernichowska, Andragogika w dobie internetu. Rola i charakter przekazywanych informacji w procesie kształcenia ludzi dorosłych
  23. Radosław Hennig, E-learning w procesie edukacji permanentnej w Polsce. Wybrane aspekty
  24. Katarzyna Kowalewska, E-learning jako alternatywa w edukacji osób niepełnosprawnych w Polsce
  25. ROZDZIAŁ III
  26. Edukacja ludzi dorosłych
  27. Kazimierz Doktor, Kształcenie kierowników i specjalistów
  28. Włodzimierz Chojnacki, Szkolenie w formie samokształcenia kierowanego
  29. Dariusz Socha, Szkolenia wewnętrzne dla pracowników na przykładzie spółki energetycznej
  30. Halyna Hruts`, Ihor Hrynenko, Spiritual and Technological Aspects of CreatMty Development
  31. Jarosław Skurej, Podyplomowe kształcenie nauczycieli
  32. Krystyna Baszak, Transformacja w kształceniu pielęgniarek
  33. Katarzyna Bieńkowska-Robak, Studenci niepełnosprawni w polskich uczelniach - wybrane zagadnienia
  34. Joanna Domańska, Obraz rodzicielstwa byłych wychowanków domów dziecka
  35. Jacek Żołądź, Edukacja społeczna i obywatelska pracowników administracji publicznej w Polsce w zakresie mediacji
  36. Antoni Benedikt, Efektywne wdrożenie programu etycznego w jednostkach administracji samorządowej
  37. Sylwia Budzianowska, Kształcenie ustawiczne w ujęciu społeczno-prawnym
  38. ROZDZIAŁ IV
  39. Edukacja ludzi starszych
  40. Joanna Wawrzyniak, Społeczno-kulturowy wizerunek starości
  41. Andrzej Łapa, Edukacja dorosłych w jednoczącej się Europie. Dylematy społeczne i kulturowe
  42. Katarzyna Zamorska, Wokół wyzwań polityki społecznej: kształcenie jako czynnik aktywizacji ludzi w wieku poprodukcyjnym
  43. Walentyna Wnuk, Refleksje dotyczące polityki społecznej wobec dolnośląskich seniorów
  44. Magdalena Wnuk-Olenicz, Spotkania nakarmione historiami życia. Czego nauczyli mnie wrocławscy stulatkowie
  45. Dorota Moroń, Działalność osób starszych w trzecim sektorze jako sposób zaspokajania potrzeb edukacyjnych w społeczeństwie wiedzy
  46. Zbigniew Kuźniar, Artur Fronczyk, Uniwersytety trzeciego wieku w edukacji społeczeństwa
  47. Aleksander Kobylarek, Uniwersytet trzeciego wieku jako kanał transferu wiedzy i informacji
  48. Ewa Grabowska, Znaczenie uniwersytetów trzeciego wieku w kształtowaniu osobowości twórczej i stymulowaniu procesu twórczego jako istotnego elementu edukacji społeczeństwa
  49. Katarzyna Rutkowska, Błażej Stasiaczyk, Uczestnictwo w uniwersytecie trzeciego wieku jako szansa na aktywność i rozwój w starszym wieku

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 50.974
Numer inw.: 50974
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy