Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Marka narodowa - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marka narodowa : jak skutecznie budować wizerunek i reputacje kraju / Marta Hereźniak.
Okładka pozycji Marka narodowa : jak skutecznie budować wizerunek i reputacje kraju

Marka narodowa : jak skutecznie budować wizerunek i reputacje kraju

Autor: Hereźniak, Marta.





Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Marta Hereźniak.
Hasła:Marketing narodowy
Znaki towarowe
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011.
Opis fizyczny:226 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 220-226.
Powiązane zestawienia:Marketing narodowy
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Rozdział 1. Kraje jako marki - podstawy brandingu narodowego
  2. 1.1. Idea brandingu narodowego
  3. 1.2. Dlaczego kraje i firmy upodabniają się do siebie
  4. 1.3. Branding narodowy - istota, cele, przesłanki rozwoju
  5. 1.4. Naukowe podstawy brandingu narodowego
  6. Rozdział 2. Marka narodowa a marka korporacyjna - podobieństwa i różnice
  7. 2.1. Ewolucja koncepcji marki - implikacje dla˙brandingu narodowego
  8. 2.2. Koncepcja marki korporacyjnej i jej użyteczność dla marki narodowej
  9. Rozdział 3. W jaki sposób marki komercyjne i marka narodowa wzajemnie się wspierają
  10. 3.1. Efekt kraju pochodzenia - czym jest i jak działa
  11. 3.2. Markowe produkty z markowych krajów
  12. 3.3. Marki firm i produktów jako nośniki tożsamości narodowej
  13. Rozdział 4. Wektory marki narodowej - wyzwania, metody, dobre praktyki
  14. 4.1. Wektory marki narodowej
  15. 4.2. Wektor pierwszy: dyplomacja publiczna
  16. 4.3. Wektor drugi: turystyka
  17. 4.4. Wektor trzeci: bezpośrednie inwestycje zagraniczne
  18. 4.5. Wektor czwarty: markowy eksport
  19. Rozdział 5: Jak budować marki narodowe
  20. 5.1. Model procesu budowania marki narodowej
  21. 5.2. Przebieg i organizacja procesu budowania marki narodowej
  22. 5.3. Interesariusze, czyli kto buduje markę narodową
  23. 5.4. Czas, koszty i rezultaty procesu budowania marki narodowej
  24. 5.5. Bariery i ograniczenia procesu budowania marki narodowej
  25. Rozdział 6: Budowanie polskiej marki narodowej
  26. 6.1. Branding narodowy w Polsce - uwarunkowania, ograniczenia, wybrane inicjatywy
  27. 6.2. Wizerunek i reputacja Polski na świecie
  28. 6.3. Projekt "Marka dla Polski" i próby jego kontynuacji
  29. 6.4. Przyszłość polskiej marki narodowej

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 50.962
Numer inw.: 50962
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne wydania tej pozycji w zbiorach biblioteki:


book





Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Marka narodowa : jak skutecznie budować wizerunek i reputacje kraju  1




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy