Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Metafory we współczesnej reklamie / Klaudia Cymanow-Sosin.
Okładka pozycji Metafory we współczesnej reklamie

Metafory we współczesnej reklamie

Autor: Cymanow-Sosin, Klaudia





Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Klaudia Cymanow-Sosin.
Seria:Oblicza Mediów
Hasła:Reklama - zagadnienia
Adres wydawniczy:Toruń : Wydawnictwo Naukowe Grado, 2010.
Opis fizyczny:205 s. ; 23 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. [195]-205.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Wprowadzenie
  2. 1. Miejsce przekazu reklamowego w komunikacji społecznej
  3. 2. Motywy podjęcia tematu
  4. 3. Cel badań
  5. 4. Obszar badań. Metafora reklamowa w przestrzeni multimedialnej
  6. 5. Materiał badawczy
  7. 6. Struktura pracy
  8. Rozdział I. Metafora wizualna w aspekcie komunikacji reklamowej
  9. 1. Tworzywo metafory
  10. 2. Spór o metaforę wizualną na gruncie humanistyki
  11. 3. Metafora wizualna w badaniach psychologii sztuki i reklamy
  12. 4. Wizualna retoryka
  13. 5. Ukryte techniki nakłaniania
  14. Rozdział II. Funkcje metafory w przekazie reklamowym. Wposzukiwaniu metody badań
  15. 1. Kategoria funkcji w ujęciu komunikacyjnym. Problem technologii
  16. 2. Komunikacja w epoce wizualizacji
  17. 3. Badanie odbioru przekazu reklamowego. Aspekt psychologiczny
  18. 4. Uniwersalne aspekty poznania. W stronę kognitywizmu
  19. 5. Założenia teorii stapiania Marka Turnera i Gillesa Fauconniera
  20. Rozdział III.
  21. Cz. I. Analiza reklamowych metafor w ujęciu kognitywnym
  22. 1. Rodzaje reklamowych metafor
  23. 2. Hierarchia potrzeb
  24. 3. Wnioski
  25. Cz. II. Mechanizmy metaforyzacji w reklamowej twórczości Ryszarda Horowitza
  26. 1. Fotografia reklamowa jako przekaz z kodem
  27. 2. Metaforyka w reklamowej twórczości Ryszarda Horowitza
  28. Metaforyczne fotoreportaże Horowitza jako połączenie niemożliwości
  29. 4. Metafora jako reklamowe "punctum"
  30. Zakończenie
  31. 1. Podsumowanie i wnioski końcowe
  32. 2. Reklama jako część paradygmatu współczesności

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: 659 C
Numer inw.: 73114
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 50.851
Numer inw.: 50851
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy