Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20101202153803070904 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Analiza zmian strategicznych / Julia Balogun, Veronica Hope Hailey ; [przeł. z ang. Dorota Dziewońska].
Okładka pozycji Analiza zmian strategicznych

Analiza zmian strategicznych

Tyt. oryg.: "Exploring strategic change ".

Autor: Balogun, Julia




Jak skutecznie zarządzać zmianą? Oczywiście nie ma jednej recepty na sukces. Przede wszystkim zmienić mają się ludzie pracujący w organizacji. Nie wystarczy zastąpić starej technologii nową. To sprawia, że zarządzanie zmianą i jej skuteczne wdrażanie są dla każdego menedżera prawdziwym wyzwaniem.* Reaguj na wymagania rynku!Julia Balogun i Veronica Hope Hailey pomagają Czytelnikowi sprostać

wyzwaniom stojącym przed jego organizacją. Pokazują praktyczne rozwiązania, ilustrując je przykładami wielu firm, które potrafią odpowiednio reagować na wymagania rynku.* Nie czekaj na konkurencję, bądź zawsze pierwszy!

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Julia Balogun, Veronica Hope Hailey ; [przeł. z ang. Dorota Dziewońska].
Hasła:Innowacje - stosowanie - organizacja
Planowanie strategiczne - metody
Zarządzanie strategiczne
Podręczniki akademickie
Adres wydawniczy:Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2010.
Opis fizyczny:351 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Indeks.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Rozdział 1. Analiza zmian strategicznych: wprowadzenie
  2. Wprowadzenie
  3. Charakter zmian organizacyjnych
  4. Zmiana uwzględniająca kontekst
  5. Umiejętności menedżerskie potrzebne agentowi zmiany- analiza, ocena, działanie
  6. Cechy osobowościowe agenta zmiany- samoświadomość
  7. Stan przejściowy: kontekst projektowania- podatność na zmiany
  8. Stan przejściowy: projekt i zarządzanie
  9. Połączenie elementów układanki - schemat blokowyprzebiegu zmiany
  10. Podsumowanie
  11. Rozdział 2. Zrozumienie wyborów dotyczących wdrażania:możliwości do rozważenia
  12. Wprowadzenie
  13. Ścieżka zmiany
  14. Punkt początkowy zmiany
  15. Styl zmiany
  16. Cel zmiany
  17. Dźwignie
  18. Role w procesie zmiany
  19. Podsumowanie
  20. Rozdział 3. Analiza kontekstu zmiany:jak kontekst wpływa na wybór?
  21. Wprowadzenie
  22. Czas
  23. Zakres
  24. Ochrona
  25. Różnorodność
  26. Zdolności
  27. Możliwości
  28. Gotowość
  29. Siła
  30. Podsumowanie
  31. Rozdział 4. Analiza kontekstu zmiany:przeprowadzanie oceny zmiany
  32. Wprowadzenie
  33. Tarmac
  34. Scienceco
  35. Bayer Diagnostics Europe
  36. Podsumowanie
  37. Studium przypadku 1 Transformacja agencji komunikacji w sektorze publicznym
  38. Historia
  39. Program zmiany DCSA 2003-2005
  40. Reakcja personelu
  41. Tożsamość
  42. Sytuacja pod koniec 2005 roku
  43. Rozdział 5. Projektowanie okresu przejściowego:ścieżka wdrażania
  44. Wprowadzenie
  45. Trzy stany zmiany: aktualny, przyszły i przejściowy
  46. Stan przyszły - rozwój wizji
  47. Przeszkody uniemożliwiające zmianę
  48. Projektowanie stanu przejściowego na poziomie organizacji
  49. Umożliwianie stanu przejściowego na poziomie indywidualnym
  50. Połączenie przejścia na poziomie organizacyjnymi indywidualnym
  51. Mobilizacja na rzecz zmiany
  52. Projektowanie i określanie kolejności dźwigni zmiany
  53. Połączenie projektu stanu przejściowego z wyborami projektowymi
  54. Podsumowanie
  55. Rozdział 6. Projektowanie okresu przejściowego:dźwignie zmiany i interwencje
  56. Wprowadzenie
  57. Komunikacja w okresie zmiany
  58. Komunikacja werbalna
  59. Działania w sferze symboli
  60. Budowanie nowych systemów zarządzania zasobami ludzkimi
  61. Podsumowanie
  62. Rozdział 7. Zarządzanie stanem przejściowym:planowanie, monitorowanie i pozyskiwanie zasobów
  63. Wprowadzenie
  64. Zarządzanie stanem przejściowym
  65. Projektowanie rezultatów zmiany i mechanizmów monitorowania
  66. Menedżerowie średniego szczebla jako agenci zmiany
  67. Podsumowanie
  68. Rozdział 8. Uwagi końcowe
  69. Wprowadzenie
  70. Reagowanie na złożoność zmiany: odczytywaniei przekształcanie kontekstu
  71. Podsumowanie
  72. Studium przypadku 2BCP Aerospace
  73. Kosmonautyka
  74. Społeczność Attcel
  75. Ogłoszenie zmian w 2001 - pierwsza faza:"same złe wiadomości"
  76. Obwieszczenie zmian w czerwcu 2003 - druga faza:"za wcześnie wyrokować"
  77. Obwieszczenie zmian w marcu 2004 - trzecia faza:"pierwsze jaskółki"

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 50.804
Numer inw.: 50804
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy