Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20101129165545057952 / Katalog / Szczegóły pozycji

Psychologiczne uwarunkowania zachowań ekonomicznych - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Psychologiczne uwarunkowania zachowań ekonomicznych : przedsiębiorczość, pieniądze, konsumpcja / red. nauk. Maryla Goszczyńska, Małgorzata Górnik-Durose.
Okładka pozycji Psychologiczne uwarunkowania zachowań ekonomicznych : przedsiębiorczość, pieniądze, konsumpcja

Psychologiczne uwarunkowania zachowań ekonomicznych : przedsiębiorczość, pieniądze, konsumpcja





Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:red. nauk. Maryla Goszczyńska, Małgorzata Górnik-Durose.
Seria:Engram
Hasła:Decyzje - gospodarka
Decyzje - psychologia
Konsumenci (ekon.) - psychologia
Reklama - psychologia
Zachowanie - psychologia
Adres wydawniczy:Warszawa : "Difin", 2010.
Opis fizyczny:309 s. : il. ; 23 cm.
Powiązane zestawienia:Zachowanie - psychologia
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. I. Przedsiębiorczość - uwarunkowania i konsekwencje
  2. 1. Przedsiębiorczość a protestancka etyka pracy
  3. 2. Jakość życia przedsiębiorców. Wyznaczniki podmiotowe i sytuacyjne
  4. 3. Rola ekonomii społecznej w tworzeniu nowych form przedsiębiorczości
  5. 4. Determinanty i przejawy przedsiębiorczości polskiej młodzieży
  6. II. Pieniądze i dysponowanie nimi
  7. 5. Jasna przyszłość naszych finansów. O związkach optymizmu i postaw wobec pieniędzy
  8. 6. Postawy wobec pieniędzy a zachowania ubezpieczeniowe. Badania eksploracyjne
  9. 7. Wybory inwestycyjne w sytuacji sukcesu i porażki - porównanie międzykulturowe na przykładzie grupy polskiej
  10. i holenderskiej
  11. 8. Korzystanie z usług banków przez młodzież polską i brytyjską
  12. 9. Gdy całość jest tańsza od składników. Subaddytywność ocen
  13. III. Zachowania konsumenckie
  14. 10. Kupowanie rzeczy, kupowanie doświadczeń - nowe tendencje w zachowaniach konsumentów
  15. 11. Związki materializmu z dokonywaniem zakupów nieplanowanych
  16. 12. Skłonność do kupowania kompulsywnego a nieracjonalne korzystanie z kart kredytowych
  17. 13. Temperamentalne uwarunkowania skłonności do kupowania impulsywnego
  18. 14. Reklama jako kontekst determinujący spostrzeganie różnych kategorii produktów

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: Czytelnia: 159.9
Numer inw.: 72941
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy