Wiedza o reklamie
Publikacja składa się z czterech części. Pierwsza to historia reklamy w Polsce i na świecie. Część druga dotyczy teorii reklamy i obejmuje analizę języka i obrazu w reklamie. Przybliża zagadnienia z zakresu psychologii reklamy, próbując odpowiedzieć na pytania: co przyciąga uwagę odbiorców , jak zdobyć zaufanie i wykreować potrzebę na dany produkt. Omówione zostały też zagadnienia z zakresu
retoryki reklamy, m.in. schematy argumentacyjne czy tropy i figury wykorzystywane w reklamie. W części trzeciej Czytelnik znajdzie informacje dotyczące aspektów praktycznych reklamy czyli o procesie tworzenia kampanii reklamowych. W książce są wiadomości dotyczące podziału i funkcji agencji reklamowych i domów mediowych, badań marketingowych, elementów strategii kampanii reklamowej oraz planowania mediów. Czytelnik dowie się jak badać skuteczność reklamy oraz zapozna się z prawnymi jej aspektami."Wiedza o reklamie" to książka dla uczniów i studentów oraz dla wszystkich zainteresowanych reklamą - jej teorią oraz funkcjonowaniem w życiu codziennym.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Karolina Janiszewska [et al.]. | ||||
Seria: | ParkEdukacja | ||||
Hasła: | Reklama Materiały pomocnicze dla szkół | ||||
Adres wydawniczy: | Warszawa ; Bielsko Biała : Wydawnictwo Szkolne PWN, 2009. | ||||
Opis fizyczny: | 359 s. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm. Uwagi: | Na okł. podtyt.: od pomysłu do efektu. Bibliogr. przy częściach. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
BD nr III
ul. Tuchlińska 2A
tel. 22 843 20 87
BD nr XVIII
ul. Górska 7
tel. 22 840 64 58
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: Sz-659
Numer inw.: 47466
Dostępność: tylko na miejscu
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 11079
Numer inw.: 11079
Dostępność: tylko na miejscu