Światy z pikseli : antologia studiów nad grami komputerowymi
Światy z pikseli. Antologia studiów nad grami komputerowymi to zbiór tekstów, które pomogą lepiej zrozumieć zjawisko gier komputerowych, a także ilustrują ewolucję myślenia o grach. To pozycja, która ma ambicje poszukiwania odpowiedzi na m.in. następujące pytania:czy gry komputerowe bliższe są mediom, czy może tradycyjnym grom i zabawom?o gry komputerowe wnoszą do estetyki mediów i komunikacji z odbiorcami kultury?jak w
świecie nowych technologii będzie wyglądać praca, jakie powstaną modele produkcji?Książka zawiera podstawowe propozycje metodologiczne i przegląd kluczowych perspektyw obecnych w badaniach nad grami komputerowymi, definicje gier komputerowych, prezentuje przykłady kulturoznawczej interpretacji konkretnych gier, jak i samej sytuacji grania.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | wybór i koncepcja Mirosław Filiciak. | ||||||
Hasła: | Gry komputerowe - podręcznik Gry komputerowe - socjologia | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo SWPS Academica, cop. 2010. | ||||||
Opis fizyczny: | 470 s. : il. ; 21 cm. Uwagi: | Bibliogr. przy art. Teksty art. tł. z jęz. ang. | Przeznaczenie: | Książka może posłużyć jako podręcznik wykorzystywany na kursach poświęconych badaniom mediów cyfrowych, zwłaszcza gier, jak i kursach specjalistycznych, kształcących przyszłych twórców gier. | Książka może posłużyć jako podręcznik wykorzystywany na kursach poświęconych badaniom mediów cyfrowych, zwłaszcza gier, jak i kursach specjalistycznych, kształcących przyszłych twórców gier. Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)