Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej
Autor: Dąbrowska, Anna
Odpowiedzialność: | Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło. | ||||||
Hasła: | Konsumenci (ekon.) Usługi elektroniczne | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Difin, 2010. | ||||||
Opis fizyczny: | 204 s. : il. ; 23 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 195-204. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
- Rozdział 1. Internet we współczesnym świecie
- 1.1. Przemiany cywilizacyjne
- 1.2. Internet jako współczesne medium komunikacji rynkowej
- 1.3. Zmiany w dostępie i korzystaniu z internetu w krajach Unii Europejskiej
- Rozdział 2. Konsument w wirtualnej przestrzeni
- 2.1. Charakterystyka e-konsumenta
- 2.2. Prosument w sieci
- 2.3. Konsument w dobie kryzysu
- Rozdział 3. E-usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja)
- 3.1. E-administracja jako przejaw budowania partnerskich relacji między urzędem a klientem
- 3.2. E-zdrowie szansą na poprawę opieki zdrowotnej i poziomu wiedzy o zdrowiu
- 3.3. E-edukacja szansą na upowszechnianie wiedzy
- Rozdział 4. E-usługi a zagospodarowanie czasu wolnego (e-handel, e-turystyka, e-kultura)
- 4.1. Korzystanie z e-handlu jako element wyzwalania i zagospodarowania czasu wolnego
- 4.2. Korzystanie z e-kultury jako formy zagospodarowania czasu wolnego
- 4.3. E-turystyka jako forma ułatwiająca korzystanie z usług turystycznych
- Rozdział 5. E-usługi związane z finansami gospodarstw domowych (e-bankowość i e-ubezpieczenia)
- 5.1. E-bankowość jako forma zarządzania finansami gospodarstwa domowego
- 5.2. E-ubezpieczenia jako forma ułatwiająca kontakt z ubezpieczycielem
- Rozdział 6. Ochrona i edukacja e-konsumentów
- 6.1. Prawa dotyczące korzystania z e-usług
- 6.2. Usługi prokonsumenckie jako element budowania zaufania konsumentów do e-biznesu
- 6.3. Znaczenie e-edukacji konsumenckiej dla wzmacniania pozycji konsumentów na rynku
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Dąbrowska, Anna
Inowrocławianka.Mama i żona. Niepoprawna marzycielka. Fanka zespołu Thirty Seconds To Mars. Uwielbia koty, pić zieloną herbatę, zapach świeżo zmielonej kawy. Jej motto pisarskie brzmi: Zawsze stawiam na emocje!
Źródło: lubimyczytac.pl