Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20101019142555001402 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej / Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło.
Okładka pozycji Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

Autor: Dąbrowska, Anna

Notka biograficzna




Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło.
Hasła:Konsumenci (ekon.)
Usługi elektroniczne
Adres wydawniczy:Warszawa : Difin, 2010.
Opis fizyczny:204 s. : il. ; 23 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 195-204.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Rozdział 1. Internet we współczesnym świecie
  2. 1.1. Przemiany cywilizacyjne
  3. 1.2. Internet jako współczesne medium komunikacji rynkowej
  4. 1.3. Zmiany w dostępie i korzystaniu z internetu w krajach Unii Europejskiej
  5. Rozdział 2. Konsument w wirtualnej przestrzeni
  6. 2.1. Charakterystyka e-konsumenta
  7. 2.2. Prosument w sieci
  8. 2.3. Konsument w dobie kryzysu
  9. Rozdział 3. E-usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja)
  10. 3.1. E-administracja jako przejaw budowania partnerskich relacji między urzędem a klientem
  11. 3.2. E-zdrowie szansą na poprawę opieki zdrowotnej i poziomu wiedzy o zdrowiu
  12. 3.3. E-edukacja szansą na upowszechnianie wiedzy
  13. Rozdział 4. E-usługi a zagospodarowanie czasu wolnego (e-handel, e-turystyka, e-kultura)
  14. 4.1. Korzystanie z e-handlu jako element wyzwalania i zagospodarowania czasu wolnego
  15. 4.2. Korzystanie z e-kultury jako formy zagospodarowania czasu wolnego
  16. 4.3. E-turystyka jako forma ułatwiająca korzystanie z usług turystycznych
  17. Rozdział 5. E-usługi związane z finansami gospodarstw domowych (e-bankowość i e-ubezpieczenia)
  18. 5.1. E-bankowość jako forma zarządzania finansami gospodarstwa domowego
  19. 5.2. E-ubezpieczenia jako forma ułatwiająca kontakt z ubezpieczycielem
  20. Rozdział 6. Ochrona i edukacja e-konsumentów
  21. 6.1. Prawa dotyczące korzystania z e-usług
  22. 6.2. Usługi prokonsumenckie jako element budowania zaufania konsumentów do e-biznesu
  23. 6.3. Znaczenie e-edukacji konsumenckiej dla wzmacniania pozycji konsumentów na rynku

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: 339 C
Numer inw.: 72891
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 50.522
Numer inw.: 50522
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Notka biograficzna:


Zdjęcie Dąbrowska, Anna

Dąbrowska, Anna

Inowrocławianka.Mama i żona. Niepoprawna marzycielka. Fanka zespołu Thirty Seconds To Mars. Uwielbia koty, pić zieloną herbatę, zapach świeżo zmielonej kawy. Jej motto pisarskie brzmi: Zawsze stawiam na emocje!

Źródło: lubimyczytac.pl






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Jedna chwila  2Okładka książki  Jedna miłość [Dokument dźwiękowy]  4Okładka książki  Jedna miłość  5Okładka książki  Jedno życie  6Okładka książki  Jedno życie  7Okładka książki  Język polski  8Okładka książki  Jutro będziemy szczęśliwi  10Okładka książki  Nakarmię cię miłością  12Okładka książki  Nakarmię cię miłością  13Okładka książki  Nauczyciel tańca - rewolta  14




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy