Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Konteksty kultury popularnej - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Konteksty kultury popularnej : płeć, sztuka, media / pod red. Marka Jezińskiego, Marii Wincławskiej i Barbary Brodzińskiej.
Okładka pozycji Konteksty kultury popularnej : płeć, sztuka, media

Konteksty kultury popularnej : płeć, sztuka, media





Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:pod red. Marka Jezińskiego, Marii Wincławskiej i Barbary Brodzińskiej.
Hasła:Kultura masowa - socjologia
Adres wydawniczy:Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2010.
Opis fizyczny:330 s. : il. ; 21 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 303-326, netogr. s. 327-330.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. PŁEĆ
  2. Kawa czy herbata? Słów parę o rozbieżnościach w używaniu pojęć związanych z płcią i seksualnością
  3. Ku "demokracji płci" - działania na rzecz zwiększenia udziału kobiet w życiu publicznym w Polsce
  4. Socjalizacja płci kulturowej dzieci w wieku przedszkolnym
  5. Zacieranie stereotypów i zmiana tradycyjnych ról męskich jako przeobrażenia postfeministyczne
  6. Wizerunki kobiet i mężczyzn w reklamie telewizyjnej na początku lat dziewięćdziesiątych i dziś - zmiana czy kontynuacja?
  7. Ideał kobiecej urody w środkach masowego przekazu i jego społeczne konsekwencje
  8. Różnice między kobietami i mężczyznami w praktykowaniu prozdrowotnego stylu życia w świetle głównych przyczyn zgonów w Polsce
  9. Być Ślązakiem w Niemczech, czyli "słowiańska dusza" w świecie homo faber. Wzorzec męskości i kobiecości "późnych przesiedleńców" z Polski i jego wpływ na ich sytuację społeczną w RFN
  10. SZTUKA
  11. "Powstrzymaj mnie, jeśli uznasz, że słyszałeś to już kiedykolwiek wcześniej". Stephena Morrisey`a pochwała kontekstu
  12. Rock progresywny: między sztuką a kulturą popularną
  13. Ciała ukrzyżowane - reprezentacje cierpienia i przemocy w politycznych dramatach Edwarda Bonda
  14. Gra w gender, gra w miasto
  15. MEDIA
  16. Kultura popularna a nowe media
  17. Transformacja roli środków masowego przekazu w komunikacji masowej
  18. Media masowe a kultura masowa. Granice symulakrum
  19. Amerykańska kampania prezydencka 2004 - przebieg, media i kultura masowa
  20. Płeć (niezbyt) piękna. Kobiety jako bohaterki i użytkowniczki internetowych serwisów plotkarskich
  21. Sport jako element kultury popularnej na przykładzie polskiej siatkówki

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: Czytelnia: 316
Numer inw.: 72892
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 50.453
Numer inw.: 50453
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy