Dorośli reklamują, dzieci kupują : kindermarketing i psychologia
Autor: Jasielska, Aleksandra
Odpowiedzialność: | Aleksandra Jasielska, Renata Anna Maksymiuk. | ||||
Seria: | Zastosowania Psychologii | ||||
Hasła: | Konsumenci (ekon.) - socjologia Marketing Reklama - a dziecko Wydawnictwa popularne | ||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2010. | ||||
Opis fizyczny: | 180, [1] s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Słowniczek. Bibliogr. s. 144-157. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
- Rozdział 1. Świat wokół nas, czyli o warunkach, w jakich żyjemy
- Rozdział 2. Młody rynek, czyli o potencjale konsumenckim dzieci i młodzieży
- Rozdział 3. Rozwój konsumentów, czyli o zmianach postępujących z wiekiem
- Rozdział 4. Socjalizacja konsumenta, czyli skąd dzieci wiedzą, jak robić zakupy
- Rozdział 5. Reklama i inne działania promocyjne, czyli jak marketerzy wpływają na konsumenta
- Rozdział 6. Reklama dla młodych konsumentów, czyli o tworzeniu reklam i ich odbiorze przez najmłodszych
- Rozdział 7. Społeczne oddziaływanie reklamy, czyli o wpływie niezamierzonym
- Rozdział 8. Co i komu wolno, czyli o zasadach działalności reklamowej
- Rozdział 9. Interwencja, czyli co jeszcze można zrobić
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 50.385
Numer inw.: 50385
Dostępność: tylko na miejscu