Reklama w wyszukiwarkach internetowych : jak planować i prowadzić kampanię
Tyt. oryg.: "Search engine advertising : buying your way to the top to increase sales".
Autor: Lee, Kevin
Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się
widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie! Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Kevin Lee, Catherine Seda ; [tł. Tomasz Walczak]. | ||||
Seria: | Onepress | ||||
Hasła: | Reklama | ||||
Adres wydawniczy: | Gliwice : Helion, cop. 2010. | ||||
Opis fizyczny: | 252 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Na okł. i s. tyt.: Wydanie 2 - wynika z dosłownego przekładu oryginału z zachowaniem oznaczeń wydania. Tekst na okł.: Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski. Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę? Jak zapewnic sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach? Jak ocenić swoją pozycję i poprawić wyniki? Indeks. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)