Reklama zewnętrzna w procesie inwestycyjnym
Autor: Suławko-Karetko, Agnieszka.
Jednym z głównych celów przyświecających niniejszej publikacji jest próba wykazania, że reklama zewnętrzna ma nie tylko wymiar czysto ekonomiczny czy społeczny, ale ściśle powiązana jest z zjawiskami zachodzącymi w procesach inwestycyjnych. Takie ujęcie tematu ma pomóc w zmianie powszechnych opinii, że zagadnienia związane z reklamą, w tym także tą zewnętrzną, należy badać i opisywać
stosując tylko instrumenty i narzędzia marketingowe.Autorzy w szczegółowy sposób przedstawiają takie zagadnienia jak: definicja reklamy, rys historyczny reklamy i jej form, prawo reklamy zewnętrznej, stosunek reklamy zewnętrznej do regulacji Prawa budowlanego, przepisów o drogach i ruchu drogowym, przepisów o ochronie zabytków, przepisów o ochronie przyrody oraz przepisów o planowaniu przestrzennym, a także zagadnienia proceduralne.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Agnieszka Suławko-Karetko, Roberto R. Romański. | ||||||
Seria: | Prawo dla Firm | ||||||
Hasła: | Reklama zewnętrzna - prawo - Polska Reklama - historia - Polska | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2010. | ||||||
Opis fizyczny: | XX, 215 s. : il. ; 22 cm. Uwagi: | Zawiera aneks. Bibliogr. s. XVII-XX. Indeks. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 50.339
Numer inw.: 50339
Dostępność: tylko na miejscu