Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




C# 2008 - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki C# 2008 : warsztat programisty / Wei-Meng Lee ; [t.: Wojciech Moch].
Okładka pozycji C# 2008 : warsztat programisty

C# 2008 : warsztat programisty

Tyt. oryg.: "C# 2008 programmer`s reference ".

Autor: Lee, Wei-Meng.




Kompletne źródło informacji na temat C# i Visual Studio 2008! * Jakie możliwości kryje w sobie Visual Studio 2008? * Jak wykorzystać technologię LINQ? * Jakie rozwiązania tworzyć dla platformy Windows oraz Windows Mobile?C# jest językiem programowania przeznaczonym dla platformy .NET. W założeniach twórców miał on być prosty w użyciu, nowoczesny, wszechstronny i w pełni obiektowy. Popularność oraz uznanie

profesjonalistów świadczą o tym, że cel ten został osiągnięty. Teraz i Ty możesz czerpać korzyści z ogromu możliwości, których dostarcza C#, środowisko .NET oraz pakiet Visual Studio 2008!Dzięki tej książce szybko i bezboleśnie rozpoczniesz swoją przygodę z C#. Poznasz szczegóły środowiska .NET, możliwości pakietu Visual Studio 2008 oraz składnię, typy danych, instrukcje sterujące czy zasady programowania w C#. Nauczysz się sprawnie poruszać w gąszczu klas oraz interfejsów, a także zaznajomisz się z cechami programowania obiektowego. Ponadto zobaczysz, jak wykorzystać wyrażenia regularne, typy uogólnione i wątki. "C# 2008. Warsztat programisty" stanowi wyczerpujący podręcznik dla wszystkich programistów chcących swobodnie używać języka C# -- bez względu na stopień ich zaawansowania. * Środowisko .NET * Zasady pracy w Visual Studio 2008 * Podstawy programowania w C# * Zagadnienia obiektowe w C# * Użycie delegatów i zdarzeń * Wykorzystanie wyrażeń regularnych * Zastosowanie typów uogólnionych * Powoływanie wątków i praca z nimi * Zarządzanie plikami i strumieniami * Obsługa wyjątków * Praca z tablicami i kolekcjami * Operacje na danych z użyciem LINQ * Kontrola wersji * Tworzenie aplikacji dla Windows, Windows Mobile oraz z wykorzystaniem ASP.NET * Zastosowanie technologii Windows Communication FoundationTwórz rozwiązania dla Windows, Windows Mobile, Silverlight oraz ASP.NET!

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Wei-Meng Lee ; [t.: Wojciech Moch].
Seria:Programmer to Programmer
Hasła:C# (jezyk programowania)
Adres wydawniczy:Gliwice : Helion, cop. 2010.
Opis fizyczny:810 s. : il. ; 25 cm.
Uwagi:Indeks.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. O autorze (13)
  2. O redaktorze technicznym (14)
  3. Wprowadzenie (15)
  4. Część I: Podstawy języka C# (21)
  5. Rozdział 1. Środowisko .NET (23)
  6. * Czym jest środowisko .NET? (23)
  7. o Środowisko CLR (24)
  8. o Biblioteka klas środowiska .NET (24)
  9. Kompilaty i język pośredni (MSIL) (26)
  10. Wersje środowiska .NET oraz Visual Studio (28)
  11. Podsumowanie (30)
  12. Rozdział 2. Pierwsze kroki w pakiecie Visual Studio 2008 (31)
  13. * Ogólne informacje na temat pakietu Visual Studio (31)
  14. o Definiowanie ustawień pakietu (32)
  15. o Zmiana ustawień pakietu (34)
  16. o Tworzenie nowego projektu (34)
  17. o Składniki środowiska programistycznego (37)
  18. Edytor tekstu i kodu (54)
  19. o Wycinki kodu (55)
  20. o IntelliSense (57)
  21. o Obsługa refaktoryzacji (59)
  22. Debugowanie (69)
  23. o Wstawianie punktów wstrzymania (70)
  24. o Wykonywanie kodu krok po kroku (71)
  25. o Podgląd wartości zmiennych (71)
  26. o Okno dostępnych zmiennych i okno wprowadzania bezpośredniego (73)
  27. Testy modułowe (73)
  28. o Tworzenie testu (74)
  29. o Uruchamianie testu (76)
  30. o Testy z wartościami zmiennoprzecinkowymi (78)
  31. o Dodawanie nowych metod testowych (79)
  32. Podsumowanie (79)
  33. Rozdział 3. Podstawy języka C# (81)
  34. * Używanie pakietu Visual Studio 2008 (81)
  35. Używanie kompilatora języka C# (csc.exe) (84)
  36. Rozkładanie programu na części (86)
  37. o Przekazywanie argumentów do metody Main() (88)
  38. Składnia języka (88)
  39. o Słowa kluczowe (89)
  40. o Zmienne (89)
  41. o Zasięg zmiennych (90)
  42. o Stałe (93)
  43. o Komentarze (93)
  44. o Dokumentacja XML (94)
  45. Typy danych (98)
  46. o Typy wartości (98)
  47. o Typy referencji (103)
  48. o Wyliczenia (105)
  49. o Tablice (106)
  50. o Niejawne nadawanie typów (107)
  51. o Konwersja typów (108)
  52. Kontrola przepływu (112)
  53. o Instrukcja if-else (112)
  54. o Instrukcja switch (113)
  55. Pętle (115)
  56. o Pętla for (115)
  57. o Pętle zagnieżdżone (116)
  58. o Pętla foreach (117)
  59. o Pętle while i do-while (118)
  60. o Wychodzenie z pętli (119)
  61. o Pominięcie iteracji (121)
  62. Operatory (122)
  63. o Operatory przypisania (122)
  64. o Operatory porównania (125)
  65. o Operatory logiczne (126)
  66. o Operatory matematyczne (128)
  67. o Priorytet operatorów (129)
  68. Dyrektywy preprocesora (130)
  69. o Dyrektywy #define i #undef (131)
  70. o Dyrektywy #if, #else, #elif i #endif (135)
  71. o Dyrektywy #warning i #error (137)
  72. o Dyrektywa #line (138)
  73. o Dyrektywy #region i #endregion (140)
  74. o Dyrektywa #pragma warning (142)
  75. Podsumowanie (144)
  76. Rozdział 4. Klasy i obiekty (145)
  77. * Klasy (145)
  78. o Definiowanie klasy (146)
  79. o Klasy częściowe (146)
  80. o Tworzenie egzemplarza klasy (tworzenie obiektu) (147)
  81. o Typy anonimowe (C# 3.0) (148)
  82. o Elementy klasy (150)
  83. o Elementy funkcyjne (153)
  84. o Klasy statyczne (174)
  85. Klasa System.Object (176)
  86. o Sprawdzanie równości (177)
  87. o Implementowanie metody Equals() (178)
  88. o Metoda ToString() (180)
  89. o Atrybuty (181)
  90. Struktury (184)
  91. Podsumowanie (187)
  92. Rozdział 5. Interfejsy (189)
  93. * Definiowanie interfejsu (190)
  94. Implementowanie interfejsu (191)
  95. Implementowanie wielu interfejsów (192)
  96. Rozbudowywanie interfejsów (193)
  97. Rzutowanie interfejsów (195)
  98. Operatory is i as (196)
  99. Pokrywanie implementacji interfejsu (197)
  100. Podsumowanie (198)
  101. Rozdział 6. Dziedziczenie (199)
  102. * Dziedziczenie w języku C# (199)
  103. Dziedziczenie implementacji (201)
  104. o Klasa abstrakcyjna (202)
  105. o Metody abstrakcyjne (203)
  106. o Metody wirtualne (205)
  107. o Zamknięte klasy i metody (207)
  108. o Przeciążanie metod (208)
  109. o Przeciążanie operatorów (211)
  110. o Metody rozszerzające (C# 3.0) (214)
  111. o Modyfikatory dostępu (216)
  112. o Dziedziczenie i konstruktory (218)
  113. o Wywoływanie konstruktorów w klasie bazowej (219)
  114. Dziedziczenie interfejsów (220)
  115. Jawna implementacja elementów interfejsu (224)
  116. Podsumowanie (228)
  117. Rozdział 7. Delegaty i zdarzenia (229)
  118. * Delegaty (229)
  119. o Tworzenie delegata (230)
  120. o Składanie delegatów (delegaty typu multicast) (232)
  121. o Implementowanie wywołań zwrotnych za pomocą delegatów (236)
  122. o Asynchroniczne wywołania zwrotne (237)
  123. o Metody anonimowe i wyrażenia lambda (240)
  124. Zdarzenia (242)
  125. o Obsługa zdarzeń (244)
  126. o Implementowanie zdarzeń (247)
  127. o Różnica między zdarzeniami a delegatami (250)
  128. o Przekazywanie informacji o stanie do funkcji obsługi zdarzenia (252)
  129. Podsumowanie (254)
  130. Rozdział 8. Ciągi znaków i wyrażenia regularne (255)
  131. * Klasa System.String (255)
  132. o Znaki specjalne (257)
  133. o Manipulowanie ciągami znaków (261)
  134. o Formatowanie ciągów znaków (268)
  135. o Klasa StringBuilder (270)
  136. Wyrażenia regularne (272)
  137. o Wyszukiwanie tekstu (273)
  138. o Wyszukiwanie złożonych wzorców (274)
  139. Podsumowanie (276)
  140. Rozdział 9. Typy uogólnione (277)
  141. * Poznawanie typów uogólnionych (277)
  142. o Klasy uogólnione (279)
  143. o Słowo kluczowe default w typach uogólnionych (282)
  144. o Zalety typów uogólnionych (283)
  145. o Ograniczenia w typach uogólnionych (283)
  146. o Interfejsy uogólnione (287)
  147. o Struktury uogólnione (288)
  148. o Metody uogólnione (289)
  149. o Operatory uogólnione (290)
  150. o Uogólnione delegaty (292)
  151. Typy uogólnione w bibliotece klas środowiska .NET (292)
  152. Używanie klasy uogólnionej LinkedList (296)
  153. System.Collections.ObjectModel (299)
  154. Podsumowanie (303)
  155. Rozdział 10. Wątki (305)
  156. * Potrzeba wielowątkowości (305)
  157. o Uruchamianie wątku (307)
  158. o Kończenie pracy wątku (309)
  159. o Przekazywanie parametrów do wątków (313)
  160. Synchronizacja wątków (315)
  161. o Używanie klasy Interlocked (315)
  162. o Używanie słowa kluczowego lock (316)
  163. o Klasa Monitor (319)
  164. Bezpieczeństwo wątków w bibliotece Windows Forms (324)
  165. o Używanie kontrolki BackgroundWorker (327)
  166. o Testowanie aplikacji (332)
  167. Podsumowanie (332)
  168. Rozdział 11. Pliki i strumienie (333)
  169. * Praca z plikami i katalogami (334)
  170. o Praca z katalogami (334)
  171. o Praca z plikami przy użyciu klas File i FileInfo (338)
  172. o Tworzenie eksploratora plików (342)
  173. Klasa Stream (343)
  174. o Klasa BufferedStream (345)
  175. o Klasa FileStream (346)
  176. o Klasa MemoryStream (349)
  177. o Klasa NetworkStream (350)
  178. Kryptografia (355)
  179. o Mieszanie (356)
  180. o "Solenie" wartości mieszanej (359)
  181. o Szyfrowanie i rozszyfrowywanie (360)
  182. Kompresja w obiektach strumieni (366)
  183. o Kompresja (367)
  184. o Dekompresja (368)
  185. Serializacja (372)
  186. o Serializacja binarna (372)
  187. o Serializacja XML (378)
  188. Podsumowanie (388)
  189. Rozdział 12. Obsługa wyjątków (389)
  190. * Obsługiwanie wyjątków (389)
  191. o Obsługa wyjątków za pomocą instrukcji try-catch (390)
  192. o Obsługiwanie wielu wyjątków (393)
  193. o Zgłaszanie wyjątków za pomocą instrukcji throw (395)
  194. o Ponowne zgłaszanie wyjątków (398)
  195. o Składanie wyjątków (399)
  196. o Wykorzystywanie obiektów wyjątków (401)
  197. o Instrukcja finally (403)
  198. Tworzenie własnych wyjątków (405)
  199. Podsumowanie (407)
  200. Rozdział 13. Tablice i kolekcje (409)
  201. * Tablice (409)
  202. o Dostęp do elementów tablicy (412)
  203. o Tablice wielowymiarowe (412)
  204. o Tablice tablic, czyli tablice postrzępione (414)
  205. o Tablice parametrów (415)
  206. o Kopiowanie tablic (416)
  207. Interfejsy kolekcji (416)
  208. o Tablice dynamiczne z wykorzystaniem klasy ArrayList (417)
  209. o Indeksery i iteratory (419)
  210. o Implementowanie interfejsów IEnumerable i IEnumerator (421)
  211. o Implementowanie porównań za pomocą interfejsów IComparer i IComparable (424)
  212. o Słowniki (430)
  213. o Stosy (433)
  214. o Kolejki (433)
  215. Podsumowanie (434)
  216. Rozdział 14. Technologia LINQ (435)
  217. * Architektura technologii LINQ (435)
  218. LINQ to Objects (436)
  219. o Składnia zapytania a składnia metod i wyrażeń lambda (439)
  220. o Technologia LINQ i metody rozszerzające (440)
  221. o Technologia LINQ i typy anonimowe (445)
  222. LINQ to DataSet (447)
  223. o Przekształcanie danych (450)
  224. o Funkcje agregujące (451)
  225. o Łączenie tabel (452)
  226. o Obiekty klasy DataSet z nadanym typem (455)
  227. o Wykrywanie pustych pól (457)
  228. o Zapisywanie wyników zapytania do obiektu klasy DataTable (458)
  229. LINQ to XML (459)
  230. o Tworzenie drzewa XML (459)
  231. o Odczytywanie elementów (461)
  232. o Przykład wykorzystania usługi RSS (462)
  233. LINQ to SQL (466)
  234. o Używanie projektanta obiektów i relacji (466)
  235. o Tworzenie zapytań (467)
  236. o Wstawianie wierszy (470)
  237. o Aktualizowanie wierszy (471)
  238. o Usuwanie wierszy (471)
  239. Podsumowanie (473)
  240. Rozdział 15. Kompilaty i kontrola wersji (475)
  241. * Kompilaty (475)
  242. o Struktura kompilatu (475)
  243. o Sprawdzanie zawartości kompilatu (477)
  244. o Kompilaty jednoplikowe i wieloplikowe (478)
  245. o Przestrzenie nazw i kompilaty (488)
  246. Kompilaty prywatne i współdzielone (494)
  247. o Tworzenie współdzielonego kompilatu (496)
  248. o Globalna składnica kompilatów (500)
  249. o Umieszczanie kompilatu w składnicy GAC (501)
  250. o Udostępnianie współdzielonego kompilatu w pakiecie Visual Studio 2008 (503)
  251. o Używanie współdzielonego kompilatu (504)
  252. Podsumowanie (507)
  253. Część II: Tworzenie aplikacji za pomocą języka C# (509)
  254. Rozdział 16. Tworzenie aplikacji dla systemu Windows (511)
  255. * Projekt (511)
  256. o Konfigurowanie serwera FTP (512)
  257. o Tworzenie aplikacji (514)
  258. o Korzystanie z ustawień aplikacji (516)
  259. o Tworzenie kodu aplikacji (521)
  260. o Tworzenie drzewa katalogów i wyświetlanie obrazków (522)
  261. o Tworzenie nowego katalogu (529)
  262. o Usuwanie katalogu (530)
  263. o Przesyłanie zdjęć na serwer (531)
  264. o Usuwanie zdjęcia (532)
  265. o Testowanie aplikacji (533)
  266. Dodawanie funkcji drukowania (534)
  267. o Podstawy drukowania w środowisku .NET (534)
  268. o Dodawanie funkcji drukowania do przykładowego projektu (535)
  269. Publikowanie aplikacji (539)
  270. o Publikowanie aplikacji za pomocą technologii ClickOnce (541)
  271. o Aktualizowanie aplikacji (543)
  272. o Programowe aktualizowanie aplikacji (546)
  273. o Przywracanie poprzednich wersji (547)
  274. o Jak to działa? Manifest aplikacji i instalowania (548)
  275. Podsumowanie (551)
  276. Rozdział 17. Tworzenie aplikacji ASP.NET (553)
  277. * Kilka słów o technologii ASP.NET (553)
  278. o Jak działa technologia ASP.NET? (554)
  279. o Czego potrzeba, aby tworzyć strony ASP.NET? (555)
  280. Wiązanie danych (555)
  281. o Modelowanie bazy danych za pomocą technologii LINQ to SQL (556)
  282. o Wiązanie danych za pomocą kontrolki GridView (557)
  283. o Wyświetlanie nazwy wydawcy (563)
  284. o Wyświetlanie książek wybranego wydawcy (564)
  285. o Edycja pola Wydawca (568)
  286. Tworzenie aktywnej aplikacji za pomocą technologii AJAX (569)
  287. o AJAX Control Toolkit (570)
  288. o Zastosowanie kontrolki ScriptManager na stronie WWW (572)
  289. o Używanie kontrolki UpdateControl (572)
  290. o Stosowanie wyzwalaczy do uruchamiania aktualizacji (574)
  291. o Wyświetlanie postępów za pomocą kontrolki UpdateProgress (574)
  292. o Wyświetlanie modalnego okna dialogowego przy użyciu kontrolki ModalPopupExtender (576)
  293. Podsumowanie (580)
  294. Rozdział 18. Tworzenie aplikacji dla systemu Windows Mobile (581)
  295. * Platforma Windows Mobile (582)
  296. Tworzenie aplikacji Windows Mobile za pomocą środowiska .NET Compact (584)
  297. Pobieranie niezbędnych pakietów SDK i narzędzi (585)
  298. Tworzenie aplikacji czytnika RSS (588)
  299. o Tworzenie interfejsu użytkownika (589)
  300. o Tworzenie metod pomocniczych (591)
  301. o Tworzenie metod obsługi zdarzeń (597)
  302. o Testowanie za pomocą emulatorów (603)
  303. o Testowanie za pomocą rzeczywistych urządzeń (604)
  304. Instalowanie aplikacji (605)
  305. o Tworzenie pliku CAB (605)
  306. o Tworzenie aplikacji instalatora (610)
  307. Podsumowanie (622)
  308. Rozdział 19. Tworzenie aplikacji Silverlight (623)
  309. * Stan technologii Silverlight (623)
  310. o Pobieranie narzędzi (625)
  311. o Architektura technologii Silverlight (626)
  312. Tworzenie interfejsu użytkownika za pomocą języka XAML (627)
  313. o Tworzenie podstawowej aplikacji Silverlight (627)
  314. o Podstawy języka XAML (630)
  315. o Używanie programu Expression Blend 2 (641)
  316. Silverlight 1.0 (649)
  317. o Animacje - część pierwsza (649)
  318. o Animacje - część druga (654)
  319. o Odtwarzanie mediów (659)
  320. o Tworzenie własnego odtwarzacza mediów (667)
  321. Silverlight 2.0 (678)
  322. o Tworzenie projektu w pakiecie Visual Studio 2008 (679)
  323. Podsumowanie (697)
  324. Rozdział 20. Windows Communication Foundation (699)
  325. * Czym jest technologia WCF? (699)
  326. o Porównanie usług sieciowych WCF i ASMX (704)
  327. o Tworzenie usługi WCF (704)
  328. o Korzystanie z usługi WCFded (711)
  329. Zasada działania usług WCF (713)
  330. o Protokoły komunikacyjne usług WCF (713)
  331. o ABC usług WCF (714)
  332. o Wzorce komunikatów (716)
  333. o Udostępnianie usługi sieciowej (716)
  334. Tworzenie usług WCF (717)
  335. o Udostępnianie wielu punktów końcowych (717)
  336. o Tworzenie samoudostępniającej się usługi WCF (724)
  337. o Implementowanie wywołań zwrotnych w usłudze WCF (731)
  338. o Wywoływanie usług WCF ze stron ajaksowych (744)
  339. Podsumowanie (748)
  340. Dodatki (749)
  341. Dodatek A: Słowa kluczowe języka C# (751)
  342. Dodatek B: Przeglądanie biblioteki klas środowiska .NET za pomocą przeglądarki obiektów (757)
  343. Dodatek C: Generowanie dokumentacji dla tworzonych aplikacji (765)
  344. Skorowidz (781)

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

DWM
Aleje Niepodległości 19
tel. 22 853 01 71

Sygnatura: 1910
Numer inw.: 1910
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy