Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Wizja marki - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Wizja marki : jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy / David Taylor ; przeł. Katarzyna Bogusz.
Okładka pozycji Wizja marki : jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy

Wizja marki : jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy

Tyt. oryg.: "Brand vision : how to energize your team to drive business growth".

Autor: Taylor, David




Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną

wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.Dzięki temu bez trudu można dowiedzieć się m.in., jak odpowiednio połączyć:* potrzeby odbiorcy,* ambicje marki,* zalety produktu,* osobowość marki,* sposoby komunikacji.Lektura tej książki nie tylko inspiruje do tworzenia oryginalnych rozwiązań, lecz także zachęca do spojrzenia na zadania marketingowe z nowej perspektywy. Przede wszystkim zaś pozwala przystąpić do pracy z jeszcze większym zaangażowaniem i ze świadomością własnych możliwości.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:David Taylor ; przeł. Katarzyna Bogusz.
Seria:Biznes
Hasła:Firma (nazwa) - marketing
Zarządzanie strategiczne
Znaki towarowe - zarządzanie
Adres wydawniczy:Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business : współpr. International Publishing Service. IPS Wydawnictwo, 2010.
Opis fizyczny:275 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Indeks.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. CZĘŚĆ PIERWSZA
  2. W POSZUKIWANIU PRAWDZIWYCH POTRZEB KONSUMENTA
  3. 1. Stwórz mapę potrzeb konsumenta
  4. CZĘŚĆ DRUGA
  5. W POSZUKIWANIU WIZJI
  6. 2. O co chcesz walczyć?
  7. 3. Gdzie jest istota produktu?
  8. 4. Emocje, które "sprzedają" markę
  9. 5. Wielka idea marki jest ważniejsza od jej istoty
  10. CZĘŚĆ TRZECIA
  11. REALIZOWANIE WIZJI
  12. 6. Testowanie wizji
  13. CZĘŚĆ CZWARTA
  14. DZIAŁALNOŚĆď UKIERUNKOWANA NA MARKĘ
  15. 7. Od "przegadania" marki do zaangażowania
  16. 8. Opracuj produkty flagowe
  17. 9. Komunikacja bez przerostu ego
  18. Od teorii do praktyki - zestaw narzędzi
  19. Sieć Brandgym
  20. Materiały referencyjne

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 12678
Numer inw.: 12678
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  101 skryptów w Shellu  1Okładka książki  Księga psów  2Okładka książki  Stworzenia ciemności  3Okładka książki  Stworzenia ciemności  4Okładka książki  Stworzenia ciemności  6Okładka książki  Stworzenia ciemności  7Okładka książki  Ty i twój pies  11




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy