Wizja marki : jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy
Tyt. oryg.: "Brand vision : how to energize your team to drive business growth".
Autor: Taylor, David
Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną
wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.Dzięki temu bez trudu można dowiedzieć się m.in., jak odpowiednio połączyć:* potrzeby odbiorcy,* ambicje marki,* zalety produktu,* osobowość marki,* sposoby komunikacji.Lektura tej książki nie tylko inspiruje do tworzenia oryginalnych rozwiązań, lecz także zachęca do spojrzenia na zadania marketingowe z nowej perspektywy. Przede wszystkim zaś pozwala przystąpić do pracy z jeszcze większym zaangażowaniem i ze świadomością własnych możliwości.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | David Taylor ; przeł. Katarzyna Bogusz. | ||||||
Seria: | Biznes | ||||||
Hasła: | Firma (nazwa) - marketing Zarządzanie strategiczne Znaki towarowe - zarządzanie | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business : współpr. International Publishing Service. IPS Wydawnictwo, 2010. | ||||||
Opis fizyczny: | 275 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Indeks. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
- CZĘŚĆ PIERWSZA
- W POSZUKIWANIU PRAWDZIWYCH POTRZEB KONSUMENTA
- 1. Stwórz mapę potrzeb konsumenta
- CZĘŚĆ DRUGA
- W POSZUKIWANIU WIZJI
- 2. O co chcesz walczyć?
- 3. Gdzie jest istota produktu?
- 4. Emocje, które "sprzedają" markę
- 5. Wielka idea marki jest ważniejsza od jej istoty
- CZĘŚĆ TRZECIA
- REALIZOWANIE WIZJI
- 6. Testowanie wizji
- CZĘŚĆ CZWARTA
- DZIAŁALNOŚĆď UKIERUNKOWANA NA MARKĘ
- 7. Od "przegadania" marki do zaangażowania
- 8. Opracuj produkty flagowe
- 9. Komunikacja bez przerostu ego
- Od teorii do praktyki - zestaw narzędzi
- Sieć Brandgym
- Materiały referencyjne
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 12678
Numer inw.: 12678
Dostępność: tylko na miejscu