Jak krok po kroku wprowadzać dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w świat zabawy i nauki
Autor: Minczakiewicz, Elżbieta Maria.
Odpowiedzialność: | Elżbieta Maria Minczakiewicz. | ||||||||
Hasła: | Dziecko niepełnosprawne umysłowo - nauczanie Dziecko niepełnosprawne umysłowo - wychowanie Gry edukacyjne Język polski - wymowa - nauczanie Mowa - korekcja Scenariusze zajęć | ||||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2009. | ||||||||
Wydanie: | Wyd. 2. | ||||||||
Opis fizyczny: | 196 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 187-196. | Powiązane zestawienia: | Scenariusze zajęć | Mowa - korekcja Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Minczakiewicz, Elżbieta Maria
Elżbieta Maria Minczakiewicz – doktor nauk humanistycznych, długoletni nauczyciel akademicki, pedagog specjalny, neurologopeda. Autorka wielu książek z zakresu rozwijania mowy u dzieci, wspomagania rozwoju i wychowania dzieci niepełnosprawnych, przede wszystkim dzieci z zespołem Downa, oraz artykułów, esejów i rozprawek w języku polskim, angielskim, niemieckim, czeskim, słowackim i rosyjskim. Członek wielu towarzystw naukowych i społecznych, m.in.: Polskiego Towarzystwa Logopedycznego, Towarzystwa Kultury Języka, Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym [>>]