Wokół mediów ery Web 2.0
Nie jest to książka o blogach, serwisach zdjęciowych i filmowych, systemach informacji konsumenckich, mediach społecznych, lecz o społecznościach, jakie się tworzą wokół kultowych serwisów, portali, platform sprzedaży. Autorzy pokazują, ze zmieniły się media i zmienił się otaczający je świat w coraz większym stopniu otwarty na logikę budowania społeczności, że nowatorski rodzaj
myślenia i organizowania działalności ludzkiej zaczyna wkraczać do polityki, komunikacji marketingowej, modeli biznesowych. Nowy sposób korzystania z sieci łączy już ze sobą ponad miliard osób i sięga do świata rzeczywistego, dostarczając m.in. takich nowych usług, jak darmowe wideokonferencji z osobami na różnych kontynentach czy wykonywanie operacji mózgu na odległość.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | red. nauk. Bohdan Jung. | ||||
Seria: | Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo | ||||
Hasła: | Internet - stosowanie - komunikacja społeczna Społeczeństwo informacyjne Środki masowego przekazu | ||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, cop. 2010. | ||||
Opis fizyczny: | 263, [1] s. : il. ; 21 cm. Uwagi: | Bibliogr. przy rozdz. Indeks. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)