Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




ActionScript 3.0 dla Adobe Flash CS4/CS4 PL professional - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki ActionScript 3.0 dla Adobe Flash CS4/CS4 PL professional :  oficjalny podrecznik / [Chris Florio ; t. Pawe Koronkiewicz].
Okładka pozycji ActionScript 3.0 dla Adobe Flash CS4

ActionScript 3.0 dla Adobe Flash CS4/CS4 PL professional : oficjalny podrecznik

Tyt. oryg.: "ActionScript 3.0 for Adobe Flash CS4 professional : classroom in a book".

Autor: Florio, Chris.




Poznaj tajniki pracy z ActionScript 3.0 w środowisku Flash CS4 i twórz efektowne animacje * Jak wprowadzać mechanizmy interakcyjne we Flashu? * Jak sterować osią czasu i animacją? * Jak pisać funkcje obsługi zdarzeń?Adobe ActionScript 3.0 to zaawansowany język programowania, w pełni zintegrowany z Flashem CS4 -- rozbudowanym środowiskiem projektowania graficznego, wyposażonym w narzędzia do pracy z dwu- i trójwymiarową

animacją, dźwiękiem, grafiką wektorową i bitmapową, tekstem oraz obrazem wideo. Dzięki temu Adobe ActionScript 3.0 umożliwia tworzenie multimedialnych, bogatych i w pełni interaktywnych aplikacji, takich jak gry, systemy do e-nauki i e-commerce oraz tradycyjne aplikacje dla platformy Adobe AIR.Książka "ActionScript 3.0 dla Adobe Flash CS4/CS4 PL Professional. Oficjalny podręcznik" została przygotowana w oparciu o oficjalny program szkoleniowy Adobe Systems Incorporated, opracowany przez ekspertów Adobe. Poszczególne lekcje zawierają podstawowe i zaawansowane informacje, a także liczne wskazówki oraz opisy technik czy mechanizmów, które umożliwiają uzyskanie wysokiej efektywności pracy. Z podręcznikiem nauczysz się sprawnie posługiwać tym wyjątkowym językiem programowania, tworzyć pliki kodu ActionScript, obsługiwać zdarzenia i funkcje. Dowiesz się, jak wzbogacać Twoje aplikacje o takie elementy, jak animacja, dźwięk, wideo i wyszukana grafika, aby zadowolić najbardziej wyrafinowane gusta użytkowników. * Formaty plików Flash i ActionScript 3.0 * Oś czasu * Zdarzenia i funkcje * Animacja, dźwięk, wideo i ActionScript * Tworzenie instalacji klasy we Flashu * Ładowanie zawartości w czasie pracy aplikacji * Narzędzia w środowisku testowania * Tablice i pętle * Lista odtwarzania w formacie XML * Zaawansowane techniki animacji i pracy z grafiką * Drukowanie i wysyłanie pocztyOpanuj ActionScript 3.0 i twórz efektowne animacje we Flashu CS4!

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność: [Chris Florio ; t. Pawe Koronkiewicz].
Seria:Oficjalny Podrecznik
Hasła:ActionScript (jezyk programowania) - podreczniki
Flash (oprogramowanie) - podreczniki
Strony Web - tworzenie - podreczniki
Adres wydawniczy:Gliwice : Helion, cop. 2009.
Opis fizyczny:366, [1] s. : il. kolor. ; 23 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
Uwagi:Na ok.: Ksiazka w kolorze. Na ok. i s. tyt. nazwa wydawcy oryg.: Adobe. Indeks.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Jak zacząć
  2. * Seria "Oficjalny podręcznik" (9)
  3. Wymagane przygotowanie (9)
  4. Instalowanie Flasha (10)
  5. Konfiguracja sprzętowa komputera (10)
  6. Kopiowanie plików lekcji (10)
  7. Jak korzystać z tej książki (11)
  8. Konwencje typograficzne (11)
  9. Inne źródła informacji (12)
  10. Informacje na temat ActionScriptu (13)
  11. Aktualizacje Flasha (13)
  12. Wersja programu Flash Player (13)
  13. Użytkownicy wersji CS3 (14)
  14. Certyfikaty Adobe (14)
  15. ActionScript 3.0 - wprowadzenie
  16. * Krótka historia Flasha i ActionScriptu (15)
  17. Początkujący programista języka ActionScript (16)
  18. Doświadczenie z ActionScript 1.0 i 2.0 (16)
  19. 1. Oś czasu
  20. * Tematyka lekcji (20)
  21. Pierwsze kroki (22)
  22. Wiązanie kodu z osią (23)
  23. Propozycje samodzielnych ćwiczeń (31)
  24. 2. Zdarzenia i funkcje
  25. * Tematyka lekcji (34)
  26. Tworzenie detektorów zdarzeń i funkcji obsługi zdarzeń (36)
  27. Sterowanie odtwarzaniem kliknięciami przycisków (38)
  28. Propozycje samodzielnych ćwiczeń (48)
  29. 3. Animacja i ActionScript
  30. * Tematyka lekcji (50)
  31. Przykładowy projekt (52)
  32. Właściwości klipów (52)
  33. Obiekty typu Tween - animacje z klatkami pośrednimi w ActionScripcie (59)
  34. Propozycje samodzielnych ćwiczeń (64)
  35. 4. Kod ActionScript w plikach zewnętrznych
  36. * Tematyka lekcji (68)
  37. Tworzenie pliku kodu ActionScript (70)
  38. Tworzenie instancji klasy we Flashu (76)
  39. Propozycje samodzielnych ćwiczeń (83)
  40. 5. Ładowanie zawartości w czasie pracy aplikacji
  41. * Tematyka lekcji (86)
  42. Tworzenie instancji składnika List i określanie jego parametrów (88)
  43. Dodawanie instancji składnika UILoader (90)
  44. Detektor zdarzenia CHANGE składnika List (91)
  45. Ładowanie plików SWF (91)
  46. Plik galerii (93)
  47. Dodawanie paska przewijania pola tekstowego (98)
  48. Propozycje samodzielnych ćwiczeń (99)
  49. 6. Sterowanie ładowaniem zawartości
  50. * Tematyka lekcji (102)
  51. Narzędzia w środowisku testowania (104)
  52. Przygotowywanie pola tekstowego i paska postępu (108)
  53. Wstawianie kodu śledzącego pracę składnika UILoader (110)
  54. Wiązanie odtwarzania klatek z procesem ładowania (116)
  55. Propozycje samodzielnych ćwiczeń (123)
  56. 7. Tablice i pętle
  57. * Tematyka lekcji (126)
  58. Początkowa wersja przykładowego projektu (128)
  59. Dodawanie obiektów MovieClip z Biblioteki (130)
  60. Generowanie wielu obiektów przy użyciu pętli for (133)
  61. Detektory zdarzeń kliknięcia obiektów Block (137)
  62. Animacja inicjowana zdarzeniem ENTER_FRAME (139)
  63. Funkcja testDone() (143)
  64. Propozycje samodzielnych ćwiczeń (149)
  65. 8. Quiz z przyciskami opcji w pliku ActionScriptu
  66. * Tematyka lekcji (152)
  67. Początkowa wersja przykładowego projektu (154)
  68. Tworzenie nowego pliku ActionScriptu (154)
  69. Podstawowe elementy klasy RadioButtonQuiz (155)
  70. Deklaracje zmiennych quizu (158)
  71. Funkcje quizu (160)
  72. Formatowanie tekstu (163)
  73. Tworzenie quizu (165)
  74. Sprawdzanie odpowiedzi - funkcja checkAnswer() (178)
  75. Włączanie nowej klasy do projektu (183)
  76. Propozycje samodzielnych ćwiczeń (186)
  77. 9. Dźwięk i ActionScript
  78. * Tematyka lekcji (188)
  79. Początkowa wersja przykładowego projektu (190)
  80. Suwak - składnik Slider (192)
  81. Klasy Sound, SoundChannel i SoundTransform (193)
  82. Wstawianie tytułów piosenek - pętla for (197)
  83. Ukrywanie niepotrzebnych suwaków (199)
  84. Programowanie przycisków do wybierania utworów (200)
  85. Wyświetlanie suwaków (204)
  86. Detektor zdarzenia ID3 obiektu Sound (205)
  87. Obiekt TextFormat (208)
  88. Oprogramowanie suwaków (210)
  89. Propozycje samodzielnych ćwiczeń (212)
  90. 10. Lista odtwarzania w formacie XML
  91. * Tematyka lekcji (214)
  92. Ogólna struktura pliku XML (216)
  93. Początkowa wersja przykładowego projektu (219)
  94. Obiekt XML zamiast tablicy songList (220)
  95. Ładowanie zewnętrznej listy odtwarzania przy użyciu klasy URLLoader (221)
  96. Zdarzenia COMPLETE i IO_ERROR (222)
  97. Przenoszenie detektorów zdarzeń do funkcji xmlLoaded() (223)
  98. Aktualizacja funkcji chooseSong() (229)
  99. Hiperłącza korzystające z danych XML (232)
  100. Zmienianie listy utworów (234)
  101. Propozycje samodzielnych ćwiczeń (236)
  102. 11. Wideo i ActionScript
  103. * Tematyka lekcji (238)
  104. Zawartość folderu lekcji (240)
  105. Składnik FLVPlayback (241)
  106. Konfigurowanie właściwości składnika FLVPlayback (242)
  107. Właściwości obiektu FLVPlayback w ActionScripcie (245)
  108. Kolor (248)
  109. Składnik FLVCaptioning (252)
  110. Lista odtwarzania w formacie XML (255)
  111. Tryb pełnoekranowy (262)
  112. Propozycje samodzielnych ćwiczeń (265)
  113. 12. Zaawansowane techniki animacji i pracy z grafiką
  114. * Tematyka lekcji (268)
  115. Kinematyka odwrotna (270)
  116. Przegląd przykładowego projektu (272)
  117. Animacje IK w ActionScripcie (274)
  118. Obiekty Sound i SoundChannel (281)
  119. Odtwarzanie i zatrzymywanie odtwarzania efektów dźwiękowych (282)
  120. Kamera i ActionScript (283)
  121. Klasy Bitmap i BitmapData (288)
  122. Pixel Bender Toolkit (291)
  123. Propozycje samodzielnych ćwiczeń (303)
  124. 13. Drukowanie i wysyłanie poczty
  125. * Tematyka lekcji (308)
  126. Przegląd przykładowego projektu (310)
  127. Proste łącze do wysyłania poczty (311)
  128. Wysyłanie poczty z Flasha (312)
  129. Klasa PrintJob - funkcja drukowania w projekcie (317)
  130. Propozycje samodzielnych ćwiczeń (326)
  131. 14. Aplikacje Adobe AIR
  132. * Tematyka lekcji (328)
  133. AIR i ActionScript (331)
  134. Ustawienia publikowania dla projektu AIR (332)
  135. Dołączanie pliku do aplikacji AIR (336)
  136. Tworzenie aplikacji AIR (337)
  137. Przegląd przykładowego projektu (339)
  138. Wykrywanie zdarzeń przeciągania obiektów do okna (341)
  139. Propozycje samodzielnych ćwiczeń (347)
  140. * Skorowidz (350)

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

DWM
Aleje Niepodległości 19
tel. 22 853 01 71

Sygnatura: 1709
Numer inw.: 1709
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy