Zasada Dilberta
Tyt. oryg. : "Dilbert Principle ".
Autor: Adams, Scott
Najpopularniejszy poradnik świata, dla każdego pracownika i szefa. Jak poradzić sobie z codziennymi absurdami w pracy, by przetrwać i osiągnąć to, co chcemy. Błyskotliwe, zabawne wskazówki ilustrowane 100 odcinkami komiksu o Dilbercie, szeregowym pracowniku uniwersalnej Firmy.Nagradzanie miernoty, podrabiana jakość, fikcyjne biznesplany, dołowanie pracowników, sprzedaż bubli, brak kompetencji, ignorancja... Wielu z nas mogłoby
powiedzieć: "To dokładnie tak, jak w mojej firmie!". Prowokacyjna, pełna humoru i celnych obserwacji książka odkrywa sekrety zarządzania wszystkich firm. Pokazuje, czego najczęściej doświadczamy w pracy, i daje konkretne, zabawne, cenne rady na sukces.- Jak udawać pracowitego.- Jak gładko przetrwać reorganizację.- Jak zdobywać władzę kosztem innych ludzi.- Jak rozpoznawać wielkie kłamstwa dyrekcji.- Jak zrzucać niewdzięczne zadanie na kolegę.- Jak służyć złą radą, by pozbyć się konkurentów.- Jak postępować wobec absurdalnych decyzji szefa.Wszyscy uważamy, że w pracy powinniśmy kierować się logiką. Pogódźmy się jednak z faktem, że otaczają nas durnie. Nie ma powodu spodziewać się, że ludzie, z którymi pracujemy, będą zachowywać się racjonalnie. Musimy zaakceptować tę podstawową prawdę, jeśli chcemy odnieść sukces w pracy. To główne założenia "Zasada Dilberta"! Ta książka pozwala przetrwać w pracy i piąć się w górę milionom ludzi!Scott Adams - były menadżer średniego szczebla w jednym z wielkich amerykańskich przedsiębiorstw, znany karykaturzysta, twórca Dilberta, słynnej postaci z komiksów i filmów animowanych, autor 6 bestsellerowych poradników z Dilbertem w roli głównej.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Scott Adams ; przekł. Andrzej Milcarz. | ||||||||
Seria: | Twoja Kariera | ||||||||
Hasła: | Sukces - psychologia Komunikacja społeczna - psychologia Marketing - organizacja Negocjacje - metody Perswazja - metody Praca Przedsiębiorstwo - organizacja - 21 w. Sprzedaż konsumencka Wydawnictwa popularne | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Amber , 2001. | ||||||||
Opis fizyczny: | 303, [1] s. : rys. ; 21 cm. Uwagi: | Na okł. podtyt.: szefowie, zebrania, fanaberie dyrekcji i inne plagi czyhające co dzień w pracy. Oryg.: The Dilbert Pinciple. | Powiązane zestawienia: | Sukces, kariera (poradniki i wydawnictwa popularne) | Komunikacja społeczna Przedsiębiorstwo – organizacja Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Adams, Scott
Scott Adams ur. 8 czerwca 1957 w Wingham, Nowy Jork – rysownik amerykański, twórca Dilberta, bohatera wielu jego książek i pasków komiksowych. Autor książek z przymrużeniem oka traktujących pracę w wielkiej amerykańskiej firmie. Zanim zaczął zarabiać na życie jako rysownik, sam pracował jako kasjer, programista, analityk finansowy, czy product manager w Crocker National Bank. Jest autorem wielu książek, m.in. filozoficznej książki „Gods debris” Okruchy Boga.
Źródło: wikipedia.org