Psychologia konsumenta : psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich
Autor: Jachnis, Anna.
Książka omawia psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. Kierowana jest głównie do studentów, ponieważ daje pełny przegląd klasycznych i podstawowych prawidłowości w tej dziedzinie. Znajomość głównych reguł kierujących zachowaniem konsumentów stanowi punkt wyjścia do strategii działań w obszarach organizacji i zarządzania przemysłem oraz marketingu, w tym reklamy. Tym samym może być ona nieodzownym narzędziem pracy dla menedżerów zajmujących się strategiami marketingowymi i dla twórców reklamy.
Odpowiedzialność: | Anna Jachnis. | ||||||||
Hasła: | Konsumenci (ekon.) - psychologia Konsumenci (ekon.) - socjologia Reklama - psychologia Zachowanie - psychologia Podręczniki akademickie | ||||||||
Adres wydawniczy: | Bydgoszcz ; Warszawa : Oficyna Wydawnicza "Branta", 2007. | ||||||||
Opis fizyczny: | 411 s. ; 21 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 392-411. | Powiązane zestawienia: | Zachowanie - psychologia | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)