Poczta pantoflowa : sztuka marketingu szeptanego : niezwykła siła zwykłych rozmów - marketing z ust do ust
Tyt. oryg. : "Grapevine : the new art of word-of-mouth marketing".
Autor: Balter, David.
Odpowiedzialność: | David Balter, John Butman ; [tł. Izabela Szybilska]. | ||||
Seria: | Onepress Exclusive | ||||
Hasła: | Marketing szeptany Wydawnictwa popularne | ||||
Adres wydawniczy: | Gliwice : Helion, cop. 2007. | ||||
Opis fizyczny: | 220, [1] s. ; 21 cm. Uwagi: | Tyt. oryg.: "Grapevine : the new art of word-of-mouth marketing" 2005. Indeks. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Balter, David
David Balter - absolwent Few Skidmore, twórca BzzAgent, jego przełomowej firmy zajmującej się marketingiem społecznym. Balter, twórca firm z obsesją na punkcie innowacji, pełni teraz funkcję prezesa BzzAgent oraz członka globalnego zespołu wykonawczego i szefa inwestycji w Dunnhumby, wiodącej firmie zajmującej się „nauką klienta”, której sprzedał BzzAgent w 2011 roku. Współzałożyciel Word-of-Mouth Marketing Association, Balter jest również CEO Smarterer, wspieranego przez przedsięwzięcia startupu, który ocenia umiejętności cyfrowe, społeczne i techniczne. [>>]