Marketing w internecie : jak najlepiej wykorzystać sieć w sprzedaży produktów i usług?
Tyt. oryg.: "Cybermarketing : how to use the Internet to market your goods and services".
Autor: Bickerton, Pauline.
Internet to nie tylko niewyczerpane źródło informacji i nadzwyczaj wygodny środek porozumiewania się, ale też bardzo skuteczne, otwierające nieznane dotąd możliwości, nowoczesne narzędzie marketingu firmy i produktów, które może stać się nieocenionym wsparciem i uzupełnieniem klasycznych strategii marketingowych. Ta książka w przystępny sposób wprowadza czytelnika w krąg tych zagadnień, a przy tym oferuje wiele praktycznych wskazówek, dzięki którym każdy użytkownik sieci nauczy się w niej poruszać z jak największą korzyścią dla siebie.
Odpowiedzialność: | Pauline Bickerton, Matthew Bickerton, Upkar Pardesi ; przekł. Aleksandra Kania. | ||||
Hasła: | Marketing elektroniczny - podręcznik | ||||
Adres wydawniczy: | Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2006. | ||||
Opis fizyczny: | 470 s. : il. kolor. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. przy rozdz. Indeksy. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 41.330
Numer inw.: 41330
Dostępność: tylko na miejscu
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 4925
Numer inw.: 4925
Dostępność: tylko na miejscu
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 5325
Numer inw.: 5325
Dostępność: tylko na miejscu