Zastosowanie badań marketingowych : zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa
Autor: Kaczmarczyk, Stanisław
Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie w procesie zarządzania wyników badań wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań zachowań nabywców dóbr konsumpcyjnych, uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych, ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynków zagranicznych.
Odpowiedzialność: | Stanisław Kaczmarczyk. | ||||||||
Hasła: | Marketing - metody - podręcznik akademicki Otoczenie firmy - badanie - podręcznik akademicki | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. | ||||||||
Opis fizyczny: | 379 s. : wykr. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 360-366. Indeks. | Powiązane zestawienia: | Otoczenie firmy | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 41.332
Numer inw.: 41332
Dostępność: tylko na miejscu