Marketing wystawienniczy
Tyt oryg. : "Powerful exhibit marketing : the complete guide to successful trade shows, conferences and consumer shows".
Autor: Siskind, Barry
Targi krajowe i zagraniczne oraz konferencje to znakomita okazja do nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientami. Aby jednak móc ją wykorzystać, trzeba precyzyjnie określić cele, stworzyć dobry projekt wystawienniczy i profesjonalnie wprowadzić go w życie. Cenną pomocą w tym będzie ta książka stanowiąca kompendium wiedzy na temat tworzenia strategii wystawienniczych i skutecznego zarządzania tego typu projektami.
Odpowiedzialność: | Barry Siskind; [przeł. Alicja Zydorowicz]. | ||||
Hasła: | Wystawiennictwo - marketing | ||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Oficyna Ekonomiczna; Wolters Kluwer, 2006. | ||||
Opis fizyczny: | 264 s. 24 cm. Uwagi: | Indeks. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 41.131
Numer inw.: 41131
Dostępność: tylko na miejscu