Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
book
Napis Brak okładki i kartki książki

Kreowanie marek z pasją

Tyt oryg. : "Creating passionbrands : getting to the Heart of Branding ".

Autor: Edwards, Helen




W książce przedstawiono nowoczesne metody budowania silnej marki. Autorzy odchodzą od utartych zasad, zgodnie z którymi tworzone są marki o ograniczonej - przy obecnym szumie informacyjnym ? sile oddziaływania na konsumenta. Proponują nowatorską metodę kreowania m arek z pasją, które trwale zapadną w świadomość klientów. Metoda ta jest oparta na następujących założeniach:- Stosowane obecnie praktyki

zarządzania markami, niewolniczo podporządkowane zachciankom konsumentów, to droga prowadząca donikąd.- Marki muszą być oparte na silnym związku emocjonalnym z klientami: marki z pasją to marki, które ludzie nie tylko kupują, ale do k tórych się przywiązują.- Marka musi być dobra w czymś, co jest dobre dla ludzi: marki z pasją sprawiają, że świat staje się lepszy.- Marki muszą być silnie związane z nowoczesnym życiem i mocno osadzone w możliwościach firmy.Publikacja zawiera ciekawe, sprawdzone w praktyce propozycje kreowania marki od podstaw oraz zmian w budowie funkcjonującej już mark i. Jest oparta na wynikach zakrojonych na dużą skalę badań i wywiadów z liderami ponad 40 marek zaliczonych przez autorów do marek z pasją, takich jak Google, Innocent, Camper, Emirates czy Co-operative Bank. Wykorzystano w niej również informacje z BrandZTM, bazy danych zawierającej informacje o ponad 23 tysiącach marek.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Helen Edwards, Derek Day; [przeł. Maciej Tichy].
Hasła:Firma (nazwa) - marketing
Zarządzanie strategiczne
Znaki towarowe
Adres wydawniczy:Kraków : Oficyna Ekonomiczna. Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych, 2006.
Opis fizyczny:248 s. : wykr. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 237-240. - Indeks.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 41.130
Numer inw.: 41130
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy