Kreowanie marek z pasją
Tyt oryg. : "Creating passionbrands : getting to the Heart of Branding ".
Autor: Edwards, Helen
W książce przedstawiono nowoczesne metody budowania silnej marki. Autorzy odchodzą od utartych zasad, zgodnie z którymi tworzone są marki o ograniczonej - przy obecnym szumie informacyjnym ? sile oddziaływania na konsumenta. Proponują nowatorską metodę kreowania m arek z pasją, które trwale zapadną w świadomość klientów. Metoda ta jest oparta na następujących założeniach:- Stosowane obecnie praktyki
zarządzania markami, niewolniczo podporządkowane zachciankom konsumentów, to droga prowadząca donikąd.- Marki muszą być oparte na silnym związku emocjonalnym z klientami: marki z pasją to marki, które ludzie nie tylko kupują, ale do k tórych się przywiązują.- Marka musi być dobra w czymś, co jest dobre dla ludzi: marki z pasją sprawiają, że świat staje się lepszy.- Marki muszą być silnie związane z nowoczesnym życiem i mocno osadzone w możliwościach firmy.Publikacja zawiera ciekawe, sprawdzone w praktyce propozycje kreowania marki od podstaw oraz zmian w budowie funkcjonującej już mark i. Jest oparta na wynikach zakrojonych na dużą skalę badań i wywiadów z liderami ponad 40 marek zaliczonych przez autorów do marek z pasją, takich jak Google, Innocent, Camper, Emirates czy Co-operative Bank. Wykorzystano w niej również informacje z BrandZTM, bazy danych zawierającej informacje o ponad 23 tysiącach marek.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Helen Edwards, Derek Day; [przeł. Maciej Tichy]. | ||||
Hasła: | Firma (nazwa) - marketing Zarządzanie strategiczne Znaki towarowe | ||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Oficyna Ekonomiczna. Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych, 2006. | ||||
Opis fizyczny: | 248 s. : wykr. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 237-240. - Indeks. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 41.130
Numer inw.: 41130
Dostępność: tylko na miejscu