Rozumienie przekazu telewizyjnego : psychologiczne badania telewizyjnych programów informacyjnych
Autor: Francuz, Piotr
Odpowiedzialność: | Piotr Francuz. | ||||||
Seria: | Prace Wydziału Nauk Społecznych : 80 | ||||||
Hasła: | Rozumienie - socjologia - polska - od 1989 r. Telewizyjne programy informacyjne - język - Polska - od 1989 r. Telewizyjne programy informacyjne - socjologia - Polska - od 1989 r. Telewizja - psychologia Telewizyjne programy informacyjne - rozumienie przekazu Informacja - telewizja | ||||||
Adres wydawniczy: | Lublin : Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, cop. 2002. | ||||||
Opis fizyczny: | 441 s. : wykr. ; 24 cm.Uwagi: | Bibliogr. Streszcz. ang. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 36.736
Numer inw.: 36736
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Francuz, Piotr
Piotr Francuz - polski psycholog. Magisterium uzyskał w 1984 na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, tam też obronił doktorat w 1990 oraz habilitację w 2003. Profesor od 2005. Stypendysta uniwersytetów amerykańskich i europejskich. Kierownik Katedry Psychologii Eksperymentalnej oraz Perception & Cognition Lab; dyrektor Instytutu Psychologii KUL; członek Komitetu Psychologii PAN. Autor, redaktor i współredaktor ponad 20 książek oraz ponad 100 artykułów w czasopismach ogólnopolskich i międzynarodowych z zakresu psychologii poznawczej i neuronauki, metodologii psychologii i komunikowania [>>]