Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Pomiar satysfakcji i lojalności klientów - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Pomiar satysfakcji i lojalności klientów : [sprzedaż, obsługa klienta] / Nigel Hill ; Jim Alexander ; przeł. [z ang.] Alina Klin.
Okładka pozycji Pomiar satysfakcji i lojalności klientów : [sprzedaż, obsługa klienta]

Pomiar satysfakcji i lojalności klientów : [sprzedaż, obsługa klienta]

Autor: Hill, Nigel





Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Nigel Hill ; Jim Alexander ; przeł. [z ang.] Alina Klin.
Hasła: Obsługa klienta Badania marketingowe Klient - pomiary satysfakcji i lojalności Klient - obsługa Badania sondażowe - opracowanie Prognozowanie trendów rynkowych Konsumeryzm Satysfakcja konsumentów - badanie - podręcznik Lojalność konsumentów - badanie - podręcznik*
Adres wydawniczy:Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2003.
Opis fizyczny:355 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. - Indeks
Powiązane zestawienia:Lojalność konsumentów
Satysfakcja konsumentów
Badania marketingowe
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 36.026
Numer inw.: 36026
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy