Czym jest marketing?
Tyt. oryg. : "What is marketing?, ".
Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni. Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi:
zachowania konsumenta segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie opracowywanie nowych produktów i usług rozszerzanie linii produktów wycena i wartość marki kanały i sieci dystrybucji strategia ustalania cen zapewniająca rentowność zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta Szczególną wartość stanowią też przykłady podstawowych obliczeń matematycznych niezbędnych przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Zawarte w książce informacje pozwolą zrozumieć i zinterpretować działalnośćhandlową i konkurencję z marketingowego punktu widzenia.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | oprac. Alvin J. Silk ; przeł. [z ang.] Anna Zdziemborska. | ||||
Seria: | Poradniki i Podręczniki Biznesowe | ||||
Hasła: | Marketing strategiczny - podręcznik Marketing - metody - podręcznik Nowy produkt - marketing - podręcznik Promocja handlowa - podręcznik | ||||
Adres wydawniczy: | Poznań : "Rebis", 2008. | ||||
Opis fizyczny: | 237 s. : rys. ; 23 cm. Uwagi: | Na okł. i s. tyt.: Harvard Business Press.
Bibliogr. przy pracach. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31
Sygnatura: 339
Numer inw.: 56737
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
BD nr XVIII
ul. Górska 7
tel. 22 840 64 58
Sygnatura: 33
Numer inw.: 32288
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni