![Okładka książki W niewoli reklamy? : percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej / Anna Kowal-Orczykowska.](okladki/ISBN/8373/8373089314.jpg)
![Okładka pozycji W niewoli reklamy? : percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej](okladki/ISBN/8373/8373089314.jpg)
W niewoli reklamy? : percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej
Tyt. grzbiet.: "W niewoli reklamy? ".
Autor: Kowal-Orczykowska, Anna.
Odpowiedzialność: | Anna Kowal-Orczykowska. | ||||
Hasła: | Komunikacja społeczna - wydawnictwa popularne Reklama - psychologia - wydawnictwa popularne | ||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. | ||||
Opis fizyczny: | 238 s. ; 24 cm. Powiązane zestawienia: | Komunikacja społeczna | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
- Rozdzial I. Reklama jako medium komunikacji masowej
- Rozdział II. Obszary i mechanizmy percepcji reklamy w wymiarze psychologicznym
- Rozdział III. Teoria krytyczna i nterakcjonizm symboliczny *Rozdział IV. Ukryte przesłania reklamy
- Rozdział V. Badani uczniowie o reklamie
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 8906
Numer inw.: 8906
Dostępność: tylko na miejscu