Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing usług turystycznych /  red. nauk. Danuta Dutkiewicz.
Okładka pozycji Marketing usług turystycznych

Marketing usług turystycznych




Celem niniejszego podręcznika akademickiego jest dostarczenie podstawowej wiedzy dotyczącej marketingu usług turystycznych, z uwzględnieniem stosunkowo nowych zjawisk, jak: aspekt terytorialny marketingu (marketing terytorialny w turystyce), aspekt globalizacji (marketing międzynarodowy usług turystycznych), aspekt technologiczny (e-marketing usług turystycznych), oraz zastosowania instrumentów marketingowych w rozwoju relatywnie nowych form turystyki (np.

agroturystyki), a także uwzględnienia nowych warunków zewnętrznych wpływających na działalność marketingową przedsiębiorstw turystycznych na eurorynku (funkcjonowanie biznesu turystycznego w ramach Jednolitego Rynku Unii Europejskiej).

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:red. nauk. Danuta Dutkiewicz.
Hasła:Tutystyka - marketing - podręcznik akademicki
Usługi - turystyka - marketing - podręcznik akademicki
Adres wydawniczy:Warszawa : AlmaMer Wyższa Szkoła Ekonomiczna, 2007.
Opis fizyczny:273, [3] s. : fot., rys., wykr. ; 24 cm.
Przeznaczenie:Podręcznik kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz dla osób zajmujących się organizacją i marketingiem turystycznym.
Podręcznik kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz dla osób zajmujących się organizacją i marketingiem turystycznym.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. WSTĘP
  2. Rozdział 1. Stanisław Kuśmierski, Danuta Dudkiewicz
  3. POJĘCIE, ZASADY I INSTRUMENTY MARKETINGU USŁUG
  4. TURYSTYCZNYCH
  5. 1.1. Pojęcie i koncepcje marketingu
  6. 1.2. Koncepcja marketingu usług turystycznych
  7. 1.3. Istota i podmioty rynku usług turystycznych
  8. 1.4. Marketing mix w turystyce
  9. 1.5. Segmentacja rynku usług turystycznych
  10. 1.6. System informacji marketingowej w turystyce
  11. Pytania i zadania
  12. Zalecana literatura
  13. Rozdział 2. Dariusz Ostrowski
  14. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH
  15. 2.1. Istota i uwarunkowania zachowań konsumentów usług turystycznych
  16. 2.2. Ekonomiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich w turystyce
  17. 2.3. Kulturowe wyznaczniki aktywności turystycznych
  18. 2.4. Społeczne oddziaływanie a zachowania konsumenckie w turystyce
  19. 2.5- Psychologiczne determinanty zachowań konsumenckich
  20. 2.6. Proces podejmowania decyzji zakupu
  21. Pytania i zadania
  22. Zalecana literatura
  23. Rozdział 3. Ludwik Mazurkiewicz
  24. PROCES PLANOWANIA MARKETINGOWEGO W PRZEDSIĘBIORSTWIE
  25. TURYSTYCZNYM
  26. 3.1. Planowanie marketingowe w strukturze planowania strategicznego
  27. przedsiębiorstwa turystycznego
  28. 3.2. Proces planowania marketingowego i jego etapy
  29. 3.3. Analiza sytuacji rynkowej przedsiębiorstwa turystycznego
  30. 3.4. Segmentacja i ocena sytuacji przedsiębiorstwa turystycznego w segmentach .
  31. 3.5. Cele, strategie i plan marketingowy
  32. Pytania i zadania
  33. Zalecana literatura
  34. Rozdział 4. Danuta Dudkiewicz
  35. PRODUKT TURYSTYCZNY
  36. 4.1. Pojęcie i specyfika produktu turystycznego
  37. 4.2. Struktura produktu turystycznego
  38. 4.3. Rodzaje produktów turystycznych
  39. 4.4. Marka produktu turystycznego
  40. 4.5. Cykl życia produktu turystycznego
  41. 4.6. Strategie produktu turystycznego
  42. Pytania i zadania
  43. Zalecana literatura
  44. Rozdział 5. Janusz Sarnowski
  45. CENA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE
  46. 5.1. Cena jako element marketingu mix
  47. 5.2. Cena a popyt w turystyce
  48. 5.3. Cena a podaż w turystyce
  49. 5.4. Formuły kalkulacji cen
  50. 5-5. Strategia kształtowania cen
  51. Pytania i zadania
  52. Zalecana literatura
  53. Rozdział 6 Dariusz Ostrowski
  54. DYSTRYBUCJA PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
  55. 6.1. Pojęcie dystrybucji i kanałów dystrybucji
  56. 6.2. Dystrybucja bezpośrednia, pośrednia i wybór kanałów dystrybucji
  57. 6.2. Dystrybucja usług turystycznych za pomocą systemów rezerwacji
  58. - Globalne Systemy Dystrybucji (GDS)
  59. 6.4. Lokalizacja i aranżacja miejsca sprzedaży produktów turystycznych
  60. 6.5. Dystrybucja usług turystycznych za pośrednictwem i za pomocą internetu
  61. Pytania i zadania
  62. Zalecana literatura
  63. Rozdział 7. Barbara Dobiegała-Korona, Danuta Dudkiewicz
  64. PROMOCJA W TURYSTYCE
  65. 7.1. Marketingowy system komunikacji
  66. 7.2. Proces komunikacji marketingowej
  67. 73. Sprzedaż osobista jako forma promocji na rynku usług turystycznych
  68. 7.4. Reklama na rynku usług turystycznych
  69. 7.5. Promocja sprzedaży na rynku usług turystycznych
  70. 7.6. Public relations jako forma promocji na rynku turystycznym
  71. 7.7. Marketing bezpośredni na rynku usług turystycznych
  72. Pytania i zadania
  73. Zalecana literatura
  74. Rozdział 8. Barbara Dobiegała-Korona
  75. E-MARKETING USŁUG TURYSTYCZNYCH
  76. 8.1. Wartości kreowane przez internet dla klientów
  77. 8.2. Segmentacja klientów internetowych
  78. 8.3. Informacje i badania marketingowe w internecie
  79. 8.4. Kształtowanie oferty produktowej i jej ceny w internecie
  80. 8.5. Internet jako kanał dystrybucji
  81. 8.6. Narzędzia promocji w internecie
  82. Pytania i zadania
  83. Zalecana literatura
  84. Rozdział 9. Małgorzata Duczkowska-Piasecka, Katarzyna Duczkowska-Małysz
  85. MARKETING REGIONU W TURYSTYCE
  86. 9.1. Istota marketingu regionu w turystyce
  87. 9.2. Turystyka a Jednolity Rynek UE - płaszczyzna uwarunkowań zewnętrznych
  88. dla marketingu regionu w turystyce
  89. 9.3. Strategiczne spojrzenie na marketing regionu w turystyce - płaszczyzna
  90. planistyczna
  91. 9.4. Realizacja koncepcji marketingu regionu w turystyce
  92. 95. Od wizji do wdrożenia
  93. Pytania i zadania
  94. Zalecana literatura
  95. Rozdział 10. Janusz Sarnowski
  96. MARKETING USŁUG AGROTURYSTYCZNYCH
  97. 10.1. Istota i pojęcie agroturystyki
  98. 10.2. Czynniki sprzyjające rozwojowi agroturystyki w Polsce
  99. 10.3. Rola agroturystyki w rozwoju obszarów wiejskich
  100. 10.4. Bariery rozwoju agroturystyki
  101. 10.5. Zakres i funkcje gospodarstwa agroturystycznego
  102. 10.6. Marketing mix w agroturystyce
  103. Pytania i zadania
  104. Zalecana literatura
  105. Rozdział 11. Stefan Kojło, Stanisław Lipski
  106. MARKETING MIĘDZYNARODOWY USŁUG TURYSTYCZNYCH
  107. 11.1. Rynek międzynarodowych usług turystycznych
  108. 11.2. Przesłanki i specyfika marketingu międzynarodowych usług turystycznych
  109. (MMUT)
  110. 11.3. Specyfika spójności usługi turystycznej-formuła 5p
  111. 11.4. Segmentacja międzynarodowego rynku turystycznego
  112. 11.5. Systemy komunikacyjne międzynarodowych usług turystycznych
  113. 11.6. Strategie międzynarodowych usług turystycznych
  114. 10.7. Trendy i tendencje rozwojowe turystyki międzynarodowej
  115. Pytania i zadania
  116. Zalecana literatura
  117. BIBLIOGRAFIA
  118. SPIS TABEL
  119. SPIS RYSUNKÓW
  120. SPIS FOTOGRAFII *

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 8
Aleje Niepodległości 19
tel. 22 848 95 87

Sygnatura: Rewersy: 33
Numer inw.: 71828
Dostępność: wypożyczana na 14 dni

schowekzamów



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy