Klucz do marketingu : najważniejsze teorie, pojęcia, postaci
Tyt. oryg. : "Key Concepts in Marketing ".
Autor: Sutherland, Jonathan
Klucz do marketingu w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem. Wyjaśnia, że marketing, który wśród nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy sięz manipulowaniem ludźmi, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, często łamanych przez brak profesjonalizmu osób związanych z tą dziedziną.
Odpowiedzialność: | Jonathan Sutherland, Diane Canwell ; [tł. Zbigniew Dziedzic]. | ||||||
Seria: | Klucz do... | ||||||
Hasła: | Marketing - słowniki | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. | ||||||
Opis fizyczny: | IX, 350 s. : il. ; 21 cm. Uwagi: | Indeks. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)