Brand America : tajemnica megamarki : Ameryka jako marka - nauki dla Polski
Tyt. oryg.: "Brand America".
Autor: Anholt, Simon.
Odpowiedzialność: | Simon Anholt & Jeremy Hildreth ; [aneks - praca zbiorowa red. nacz. Mirosław A. Boruc ; Marta Hereźniak (tł.) ; Instytut Marki Polskiej]. | ||||
Seria: | Biblioteka Akademii Marek. Gospodarka pod Własną Banderą | ||||
Hasła: | Marketing narodowy - Polska Marketing narodowy - Stany Zjednoczone | ||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Fundacja Promocja Polska. Instytut Marki Polskiej, 2005. | ||||
Opis fizyczny: | [10], 236 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Nr serii gł.: 8. U dołu s. przytyt. i okł.: Marka dla Polski. Na s. red. błędny ISBN. Bibliogr. s. 157-158. Indeks. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 9774
Numer inw.: 9774
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Anholt, Simon
Simon Anholt jest niezależnym doradcą politycznym, który pracował nad opracowaniem i wdrożeniem strategii zwiększających zaangażowanie gospodarcze, polityczne i kulturalne z innymi krajami. Strategie te dotyczą zazwyczaj tożsamości narodowej i reputacji, dyplomacji publicznej, polityki kulturalnej i stosunków kulturalnych, integracji regionalnej, imigracji i powiązanych dziedzin polityki społecznej, zrównoważonego rozwoju, polityki edukacyjnej, handlu, promocji eksportu, turystyki, bezpieczeństwa i obrony, zagranicznych bezpośrednie inwestycje, przyciąganie talentów i duże [>>]