Nauczanie historii w szkołach podstawowych w Polsce w latach 1944-1989 :uwarunkowania organizacyjne oraz ideologiczno-polityczne
Autor: Osiński, Zbigniew
Odpowiedzialność: | Zbigniew Osiński. | ||||||||
Hasła: | Historia - nauczanie Polska Ludowa - szkolnictwo | ||||||||
Adres wydawniczy: | Toruń "Duet" cop. 2006 | ||||||||
Opis fizyczny: | 271 s. 25 cm.Uwagi: | Bibliogr. s. [247]-271. | Powiązane zestawienia: | Historia - nauczanie | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 5576
Numer inw.: 5576
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Osiński, Zbigniew
Zbigniew Osiński – polski teatrolog, historyk teatru, profesor emerytowany na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, profesor Wydziału Wiedzy o Teatrze Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. W latach 1973–1977 był kierownikiem literackim Starego Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie. Projektodawca i pierwszy dyrektor, a od 1991 do 2004 dyrektor artystyczny i naukowy, powołanego w 1990 roku Ośrodka Badań Twórczości Jerzego Grotowskiego i Poszukiwań Teatralno-Kulturowych we Wrocławiu w 2007 roku przemianowanego na Instytut im. Jerzego Grotowskiego. [>>]