Odpowiedzialność: | Kevin Lane Keller ; tł. Michał Lipa. | ||||
Seria: | Onepress Vip | ||||
Hasła: | Marketing | ||||
Adres wydawniczy: | Gliwice Wydawnictwo Helion cop. 2006 | ||||
Opis fizyczny: | 189 s. 22 cm.Uwagi: | U góry s. tyt., przedtyt., okł., obwol. i na grzb.: "Harvard Business Review" Harvard Business School Press [dotyczy wyd. oryg.]. Zbiór artykułów opublikowanych w "Harvard Business Review" oraz w "Harvard Business Review Polska". | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Pozycja została zakupiona.
Notka biograficzna:
Keller, Kevin Lane
Kevin Lane Keller ur. 23 czerwca 1956 jest profesorem marketingu E. B. Osborn w Tuck School of Business w Dartmouth College. Najbardziej znany jest ze strategicznego zarządzania marką Prentice Hall, 1998, 2002, 2008 i 2012, powszechnie używanego tekstu na temat zarządzania marką. Książka koncentruje się na „jak” i „dlaczego” zarządzania marką, ten przewodnik strategiczny zawiera szczegółowe taktyczne wytyczne dotyczące planowania, budowania, pomiaru i zarządzania kapitałem marki. Opublikował swoje badania w Journal of Marketing, Journal of Marketing Research i Journal of [>>]