Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing / Kevin Lane Keller ; tł. Michał Lipa.
Okładka pozycji Marketing

Marketing

Autor: Keller, Kevin Lane

Notka biograficzna




Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Kevin Lane Keller ; tł. Michał Lipa.
Seria:Onepress Vip
Hasła:Marketing
Adres wydawniczy:Gliwice Wydawnictwo Helion cop. 2006
Opis fizyczny:189 s. 22 cm.
Uwagi:U góry s. tyt., przedtyt., okł., obwol. i na grzb.: "Harvard Business Review" Harvard Business School Press [dotyczy wyd. oryg.]. Zbiór artykułów opublikowanych w "Harvard Business Review" oraz w "Harvard Business Review Polska".
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz





Pozycja została zakupiona.





Notka biograficzna:


Zdjęcie Keller, Kevin Lane

Keller, Kevin Lane

Kevin Lane Keller ur. 23 czerwca 1956 jest profesorem marketingu E. B. Osborn w Tuck School of Business w Dartmouth College. Najbardziej znany jest ze strategicznego zarządzania marką Prentice Hall, 1998, 2002, 2008 i 2012, powszechnie używanego tekstu na temat zarządzania marką. Książka koncentruje się na „jak” i „dlaczego” zarządzania marką, ten przewodnik strategiczny zawiera szczegółowe taktyczne wytyczne dotyczące planowania, budowania, pomiaru i zarządzania kapitałem marki. Opublikował swoje badania w Journal of Marketing, Journal of Marketing Research i Journal of [>>]





Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy