Autonomia czy odłączenie? : rola osoby znaczącej w życiu młodzieży z trudnościami w nauce
Autor: Domagała-Zysk, Ewa
Odpowiedzialność: | Ewa Domagała-Zysk. | ||||
Seria: | Prace Wydziału Nauk Społecznych | ||||
Hasła: | Młodzież szkolna - socjologia - Polska - od 2001 r. Niepowodzenia szkolne - socjologia - Polska - od 2001 r. Więź rodzinna - Polska - od 2001 r. Wychowanie w rodzinie - socjologia - Polska - od 2001 r. | ||||
Adres wydawniczy: | Lublin Towarzystwo Naukowe KUL cop. 2004 | ||||
Opis fizyczny: | 272, [4] s. : il. ; 24 cm.Powiązane zestawienia: | Niepowodzenia szkolne | Więź rodzinna Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22
Sygnatura: 37 C
Numer inw.: 62930
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 38.677
Numer inw.: 38677
Dostępność: tylko na miejscu
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 1594
Numer inw.: 1594
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Domagała-Zysk, Ewa
Ewa Domagała-Zysk - dr hab. prof. KUL – w Katedrze Pedagogiki Specjalnej KUL pracuje od roku 1999. Urodziła się w Nowym Sączu. Ukończyła studia magisterskie z pedagogiki 1991-1996 i filologii angielskiej 1995-2000. W 2003 obroniła w KUL doktorat pt. Rola osób znaczących w funkcjonowaniu młodzieży gimnazjalnej z trudnościami w nauce, napisany pod kierunkiem Profesor Teresy Kukołowicz. Jej zainteresowania badawcze koncentrują się wokół problematyki uwarunkowań trudności szkolnych grant MNiSW Relacje z osobami znaczącymi a trudności w nauce. Badania młodzieży gimnazjalnej, [>>]