Termin składania dokumentów: 5 stycznia 2024 r.


DYREKTOR BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. ZYGMUNTA ŁAZARSKIEGO
W DZIELNICY MOKOTÓW M.ST. WARSZAWY

poszukuje kandydatki / kandydata na stanowisko

Specjalisty ds. administracji

w biurze Dyrekcji Biblioteki

 

Termin składania dokumentów: 5 stycznia 2024 r.

Warunki pracy:

  • Wymiar etatu: 1 etat w systemie 8.00-16.00
  • Umowa o pracę

Miejsce pracy:

– Biuro Dyrekcji Biblioteki Publicznej im. Zygmunta Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Wiktorska 10 
– Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, przemieszczaniem się wewnątrz budynku/lokalu Biblioteki oraz do urzędów i na pocztę.

Oferujemy:

– ciekawe środowisko pracy
– możliwość rozwoju osobistego
– szkolenia
– wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 4900-7500 zł brutto, adekwatnie do wykształcenia, posiadanego doświadczenia zawodowego oraz zaangażowania
– świadczenia socjalne (m.in. dofinansowanie do wypoczynku)
– nagroda okolicznościowa z okazji Dnia Bibliotekarza, nagroda jubileuszowa, nagrody uznaniowe

Nasze wymagania:

– preferowane wykształcenie wyższe administracyjne lub związane z zarządzeniem nieruchomościami i/lub studia podyplomowe z ww. obszarów
– minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
– pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
– bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office), urządzeń multimedialnych i biurowych
– praktyczna znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych
– znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów
– umiejętność radzenia sobie ze stresem podczas pracy pod presją czasu
– stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku
– samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
– umiejętność pracy w grupie oraz samodzielnej organizacji pracy własnej
– łatwość nawiązywania kontaktów
– umiejętność planowania i organizacji
– skrupulatność, sumienność
– wysoka kultura osobista
– bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
– gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji

Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

– prowadzenie spraw administracyjnych
– przygotowywanie i prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej oraz pocztowej);
– dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów i informacji w firmie (rejestracja faktur, archiwizacja dokumentów);
– współpraca z dostawcami usług
– prowadzenie zagadnień związanych z administracją posiadanych obiektów, ich konserwacją i remontami, w tym ścisła współpraca z Dyrekcją Biblioteki w zakresie opracowywania planów konserwacji, remontów, inwestycji oraz nadzór nad ich realizacją 
– administrowanie lokalami Biblioteki, jej budynkami, urządzeniami i wyposażeniem
– prowadzenie rejestru zamówień publicznych i innych rejestrów funkcjonujących w Bibliotece
– prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem Biblioteki w druki, materiały kancelaryjno-biurowe i gospodarcze
– archiwizacja dokumentów Biblioteki
– prowadzenie spraw ubezpieczeń rzeczowych

Wymagane dokumenty:

– list motywacyjny
– życiorys (CV)
– oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
– podpisane oświadczenie o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bibliotekę Publiczną w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Wiktorskiej 10, 02-587, Warszawa, dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) Dz. U. UE.L.2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r.)”

 

Wynagrodzenie zasadnicze (proporcjonalnie do etatu) w zależności od doświadczenia i wykształcenia (plus dodatek stażowy w zależności od dokumentów potwierdzających prawo do dodatku).

Jeśli jesteś zainteresowana/zainteresowany pracą w naszej instytucji, prześlij nam swoje dokumenty. Komplet dokumentów należy przesłać do 5 stycznia 2024 r. na adres: 

W tytule korespondencji elektronicznej należy wpisać: „Nabór na stanowisko Specjalisty ds. administracji w Bibliotece Publicznej im. Zygmunta Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy”.

Pracownik Działu kadr Biblioteki telefonicznie lub mailem zaprosi na rozmowę wybranych kandydatów, którzy spełnią postawione wymagania. Dyrektor zastrzega sobie prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów. Nadesłanych ofert nie zwracamy.

 

Informacja dla kandydata: Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. U. UE.L.2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r.), dalej RODO, informujemy, że: Administratorem pozyskanych danych osobowych z chwilą ich złożenia jest Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy z siedzibą przy ul. Wiktorska 10, 02-587 Warszawa, reprezentowana przez Dyrektora. Kontakt – e-mail: , telefon: 22 838 37 91. Dane i kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych pod adresem: https://www.bpmokotow.waw.pl/bpmok/index.php/o-bibliotece/kontakt Podane dane osobowe przetwarzane będą w trybie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą) w związku z uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22¹ Kodeksu pracy i w zakresie gromadzenia: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Dane osobowe będą przetwarzane w formie papierowej i elektronicznej, przez okres określony przepisami prawa o archiwizacji. Pozyskane dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie odbiorcom, z którymi Administrator podpisał umowy przetwarzania danych w jego imieniu. Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody może mieć następującą formę: Cofam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez ……… w Warszawie, udzieloną w dniu ……… w celu ……… Podpis osoby, której dane dotyczą. Przysługuje Panu/i prawo do żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pana/i osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego w zgodności z art. 77 RODO.