Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20230320163547053342 / Katalog / Szczegóły pozycji

Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa : zarządzanie wartością i wycena marki / Grzegorz Urbanek ; [recenzenci: prof. dr hab. Ewa Walińska, Uniwersytet Łódzki, dr hab. Jacek Kall,prof. WSB w Poznaniu].
Okładka pozycji Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa : zarządzanie wartością i wycena marki

Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa : zarządzanie wartością i wycena marki

Autor: Urbanek, Grzegorz.




Opis od wydawcyW książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla

właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie.Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania:- Jaka jest istota marki i co się na nią składa?- Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa?- Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów?- Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki?- Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości?Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa. https://bonito.pl/produkt/jak-marka-buduje-wartosc-przedsiebiorstwa

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Grzegorz Urbanek ; [recenzenci: prof. dr hab. Ewa Walińska, Uniwersytet Łódzki, dr hab. Jacek Kall,prof. WSB w Poznaniu].
Hasła:2001-
Konkurencyjność
Marka (ekonomia)
Prawo własności intelektualnej
Wycena
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Monografia
Adres wydawniczy:Warszawa : CeDeWu, 2023.
Wydanie:Wydanie II.
Opis fizyczny:320 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 305-316.
Forma gatunek:Książki. Publikacje fachowe. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:2001-2019 r.
Powstanie dzieła:2019 r.
Twórcy:Kall, Jacek. Recenzja

Walińska, Ewa. Recenzja

Przeznaczenie:Dla osób pracujących w finansach, właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, a także osób pracujących w marketingu.
Dla osób pracujących w finansach, właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, a także osób pracujących w marketingu.
Odbiorcy:Menedżerowie. Przedsiębiorcy. Specjaliści ds. marketingu.
Powiązane zestawienia:Marka (ekonomia)
Konkurencyjność
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Prawo własności
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 61.420
Numer inw.: 61420
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Wycena aktywów niematerialnych przedsiębiorstwa  1




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy