Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa : zarządzanie wartością i wycena marki
Autor: Urbanek, Grzegorz.
Opis od wydawcyW książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla
właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie.Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania:- Jaka jest istota marki i co się na nią składa?- Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa?- Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów?- Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki?- Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości?Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa. https://bonito.pl/produkt/jak-marka-buduje-wartosc-przedsiebiorstwa
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Grzegorz Urbanek ; [recenzenci: prof. dr hab. Ewa Walińska, Uniwersytet Łódzki, dr hab. Jacek Kall,prof. WSB w Poznaniu]. | ||||||||||||||||||||||
Hasła: | 2001- Konkurencyjność Marka (ekonomia) Prawo własności intelektualnej Wycena Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa Monografia | ||||||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : CeDeWu, 2023. | ||||||||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie II. | ||||||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 320 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 305-316. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje fachowe. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Gospodarka, ekonomia, finanse | Zarządzanie i marketing Zakres czasowy: | 2001-2019 r. | Powstanie dzieła: | 2019 r. | Twórcy: | Kall, Jacek. Recenzja | Walińska, Ewa. Recenzja Przeznaczenie: | Dla osób pracujących w finansach, właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, a także osób pracujących w marketingu. | Dla osób pracujących w finansach, właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, a także osób pracujących w marketingu. Odbiorcy: | Menedżerowie. Przedsiębiorcy. Specjaliści ds. marketingu. | Powiązane zestawienia: | Marka (ekonomia) | Konkurencyjność Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa Prawo własności Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 61.420
Numer inw.: 61420
Dostępność: tylko na miejscu