Tajniki skutecznych dotcomów : jak rozwijać firmę w internecie
Tytuł oryginału: "Dotcom secrets : the underground playbook for growing your company online,".
"Jak rozwijać firmę w internecie "
Autor: Brunson, Russell
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecieDziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ich rozwiązań rzadko kiedy prowadzą do sukcesu.
Najważniejsze bowiem jest to, co niedostrzegalne: o skuteczności procesu sprzedaży decydują systemy i procesy, których nie widać i o których wiedzą jedynie najlepsi praktycy marketingu.Dzięki tej zrozumiale napisanej książce poznasz sekretną wiedzę, która sprawiła, że potężne dotcomy są liderami sprzedaży, mimo że startowały z bardzo skromnego poziomu. Na podstawie prosto sformułowanych instrukcji, łatwych do przyswojenia nawet dla osób słabo obeznanych z inżynierią i ekonomią, nauczysz się budować lejki sprzedażowe, czyli procesy pozyskiwania potencjalnych klientów i ich konwersji w rzeczywistych odbiorców produktów lub usług. Znajdziesz tu schematy lejków sprzedażowych, procesów, struktur i skryptów, które firmom z całego świata pozwoliły odnotowywać wykładnicze wzrosty przychodów. Dowiesz się, na czym polegają często popełniane błędy, prowadzące do tego, że klienci się zniechęcają, i nauczysz się unikać takich potknięć. W rezultacie przygotujesz się do przeanalizowania i skorygowania lejka własnej firmy, by uczynić z niego swoje najskuteczniejsze narzędzie marketingowe!W książce:solidne podstawy skutecznych strategii firm internetowychkoncepcja lejków sprzedażowychrodzaje lejków sprzedażowych i ich działanieskrypty sprzedażowe i przeprowadzanie klientów przez lejkiprzykłady implementacji rozwiązań technologicznychWykładniczy wzrost sprzedaży online? Sprawdź, jakie to proste!
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Russell Brunson ; przedmowa Dan Kennedy ; przekład: Leszek Sielicki. | ||||||||||||||||
Hasła: | E-konsumenci Handel elektroniczny Marketing cyfrowy Przedsiębiorstwo Sukces Techniki sprzedaży Zarządzanie relacjami z klientami Poradnik | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Gliwice : Onepress, copyright 2023. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 368 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm. Uwagi: | W książce rok wydania: 2023, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2022. | Forma gatunek: | Książki. Poradniki i przewodniki. | Dziedzina: | Media i komunikacja społeczna | Zarządzanie i marketing Powstanie dzieła: | 2015 r. | Twórcy: | Kennedy, Dan S. (1954- ) Przedmowa | Sielicki, Leszek. Tłumaczenie Odbiorcy: | Przedsiębiorcy. | Powiązane zestawienia: | Zarządzanie relacjami z klientami
| Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31
Sygnatura: 339
Numer inw.: 67591
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni