Marketing
Tytuł oryginału: : "Marketing management 14th edition, ".
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. "Marketing", fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego
podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. | ||||||||||||||||
Hasła: | 2001- Podręcznik | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2022. | ||||||||||||||||
Wydanie: | Dodruk. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | XXV, [1], 708, [114] stron : fotografie ; 28 cm. Uwagi: | Na stronie tytułowej: na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału. Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeksy. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje fachowe. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Powstanie dzieła: | 2012 r. | Twórcy: | Keller, Kevin Lane. (1956- ). Autor | Kotler, Philip. (1931- ). Autor Mruk, Henryk. Redakcja Pilarczyk, Bogna. (1948- ). Redakcja Środa, Jacek. Tłumaczenie Zawiślak, Marek. Tłumaczenie Przeznaczenie: | Dla słuchaczy programów MBA. | Dla słuchaczy programów MBA. Odbiorcy: | Szkoły wyższe. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22
Sygnatura: Czytelnia: 339
Numer inw.: 85780
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni