Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20220908161919057952 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa.
Okładka pozycji Marketing

Marketing

Tytuł oryginału: : "Marketing management 14th edition, ".




Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. "Marketing", fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego

podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa.
Hasła:2001-
Podręcznik
Adres wydawniczy:Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2022.
Wydanie:Dodruk.
Opis fizyczny:XXV, [1], 708, [114] stron : fotografie ; 28 cm.
Uwagi:Na stronie tytułowej: na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału. Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeksy.
Forma gatunek:Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje fachowe. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2012 r.
Twórcy:Keller, Kevin Lane. (1956- ). Autor

Kotler, Philip. (1931- ). Autor

Mruk, Henryk. Redakcja

Pilarczyk, Bogna. (1948- ). Redakcja

Środa, Jacek. Tłumaczenie

Zawiślak, Marek. Tłumaczenie

Przeznaczenie:Dla słuchaczy programów MBA.
Dla słuchaczy programów MBA.
Odbiorcy:Szkoły wyższe.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: Czytelnia: 339
Numer inw.: 85780
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy