Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20220908122712076072 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba.
Okładka pozycji Strategia komunikacji w social mediach

Strategia komunikacji w social mediach

Autor: Oruba, Norbert.




Zostań biznesową gwiazdą social mediów. Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do

pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny. By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Norbert Oruba.
Hasła:Komunikacja elektroniczna
Marketing cyfrowy
Media społecznościowe
Poradnik
Adres wydawniczy:Gliwice : Onepress, copyright 2022.
Opis fizyczny:219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Forma gatunek:Książki. Poradniki i przewodniki.
Dziedzina:Media i komunikacja społeczna
Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2022 r.
Powiązane zestawienia:Komunikacja elektroniczna
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: 33
Numer inw.: 85795
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Marketing w twojej firmie : narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję  1




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy