Scratch : komiksowa przygoda z programowaniem
"Komiksowa przygoda z programowaniem "
Tytuł przekładu angielskiego: "Super Scratch programming adventure! (Scratch 3), ".
Scratch jest znany jako projekt edukacyjny, służący młodym ludziom do nauki programowania. W rzeczywistości stał się czymś więcej: jest to cyfrowa piaskownica, w której każdy może wyrazić swoją kreatywność. W trakcie tworzenia projektów w Scratchu można nie tylko nauczyć się sposobu myślenia właściwego najlepszym programistom, ale także ćwiczyć systematyczność,
innowacyjność, umiejętność znajdywania rozwiązań i pracy zespołowej. Na stronie Scratcha czeka cała gama ciekawych projektów: animowane historyjki, gry przygodowe, interaktywne samouczki, wycieczki z przewodnikiem, eksperymenty naukowe i wiele innych. Bez wątpienia każdy młody człowiek znajdzie tam inspirację, tylko... co dalej? Jak zacząć? Jak napisać pierwszą instrukcję?Dzięki tej książce najmłodsi przyszli programiści, inżynierowie i naukowcy spożytkują swoją energię i pomysłowość na tworzenie grywalnych gier komputerowych. Nauczą się podstaw programowania i poznają sposób działania bloków kodu. W przyszłości zaowocuje to łatwiejszą nauką "poważnych" języków programowania. Zabawa, jaką jest pokonywanie kolejnych wyzwań programistycznych, prędko doprowadzi adeptów Scratcha do pisania własnych gier i przyswojenia takich pojęć jak zmienne, kontrola przepływu danych, instrukcje czy podprogramy. Książka jest kolorowa, utrzymana w komiksowej stylistyce, co kapitalnie ułatwia i uprzyjemnia korzystanie z zawartych w niej materiałów. Jest to po prostu najfajniejszy pierwszy przewodnik po programowaniu!
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | tłumaczenie Anna Mizerska. | ||||||||||||||
Hasła: | Programowanie (informatyka) Scratch Komiks Podręcznik | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Gliwice : Helion, copyright 2021. | ||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie II. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 159 stron : ilustracje ; 24 cm. Uwagi: | Na okładce i stronie tytułowej: Ucz się programowania, tworząc świetne gry! Dotyczy wersji 3 programu Scratch. Na okładce: logo The Lead Project i Helion. Oryginalne wydanie w języku chińskim, 2010. Numer ISBN oryginału: 978-988-18408-2-0. Bibliografia na stronach 156-157. | Forma gatunek: | Książki. Komiksy i książki obrazkowe. Publikacje dydaktyczne. | Dziedzina: | Edukacja i pedagogika | Informatyka i technologie informacyjne Powstanie dzieła: | 2019 r. | Twórcy: | Mizerska, Anna. Tłumaczenie | Odbiorcy: | Dzieci. 6-8 lat. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
BD nr XVIII
ul. Górska 7
tel. 22 840 64 58
Sygnatura: Dla dzieci: 004
Numer inw.: 41776
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
DWM
Aleje Niepodległości 19
tel. 22 853 01 71
Sygnatura: 2533
Numer inw.: 2533
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni