Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20201223142231028956 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Elekt [Gra planszowa] / Krzysztof Głośnicki ; ilustracje Katarzyna Malinowska.
Okładka pozycji Elekt [Gra planszowa]

Elekt [Gra planszowa]

Autor: Głośnicki, Krzysztof




Elekt to taktyczna gra karciana dla 2-4 osób utrzymana w stylistyce dark fantasy. Gracze wcielają się w pretendentów do tronu mrocznego Dominatu Ebionitów. Aby zostać nowym władcą, będziecie przejmować władzę i spiskować. Będziecie przywoływać upiory i sługi ciemności, aby zasilać ich moce żarem. Najprzebieglejszy z Was zasiądzie na szczycie Wieży Dzwonów.Dowiedz się więcej o grze,

dzięki oficjalnemu zwiastunowiGra Elekt osadzona jest w post-apokaliptycznym świecie techno-fantasy, stworzonym przez Michała Markowskiego i opisanym w podręczniku RPG Klanarchia.Mechanika gry daje graczom mnóstwo możliwości prowadzenia strategii, blefowania i dopiekania innym. Jak to wygląda? W grze znajdują się trzy Strefy walk, do których gracze przydzielają swoje Jednostki z ręki. Jednostki te posiadają symbole Okultyzmu, Podstępu, Przemocy i Władzy (w różnych ilościach i kombinacjach).Przewaga w posiadaniu konkretnego symbolu pozwala aktywować związany z nim efekt np. zabicie Jednostki przeciwnika. Na końcu, ilość posiadanych symboli Władzy decyduje o tym, kto zgarnia kartę leżącą w Strefie i zapisane na niej Tytuły.Ten kto pierwszy zdobędzie wymaganą liczbę Tytułów, zostanie wybrany nowym Cesarzem i zwycięzcą gry.Rdza i CiemnośćRubież to świat ruin i cmentarzysk maszyn. Na nasz świat znany z codzienności spadła okultystyczna zagłada. Grupa badaczy otworzyła bramę do Bezmiaru - drzemiących od zarania dziejów pokładów Ciemności - i wypuściła na świat upiory. Wielokształtna masa demonów łaknąca ludzkiej krwi zalała Ziemię.Ludzkość stanęła w obliczu niezrozumiałego i potężnego wroga, który budził najgłębsze przerażenie i którego nie imała się żadna broń. Rozgorzały straszliwe i druzgoczące wojny. Nuklearne eksplozje burzyły miasta i góry, pustynie płonęły zamieniając się w morza szkła, jeziora i rzeki wyparowywały, kwaśne deszcze i żrące wiatry targały obliczem świata.Wybitne jednostki badały nowe fenomeny i wprowadzały cywilizację w arkana magii, w którą wcześniej nikt nie wierzył. Gdy po długiej i wyczerpującej walce opadł już bitewny kurz, niewiele pozostało z dawnego wspaniałego świata, błyszczącego chromem i rozbrzmiewającego słodką muzyką. Ludzie na nowo zaczęli bać się ciemności i tego co w sobie kryje. Zostali rozbici i rozgonieni po spustoszonym świece, ale zachowali resztki godności i przetrwali tworząc klany. Zwycięzcami w Wielkiej Wojnie zostali okultyści, którzy sprowadzili na świat Ciemność. Nazwali się Ebionitami, a ich przywódca mianował się Pierwszym Cesarzem. Zdominowali przywołane upiory i kazali im sobie służyć lub zawierali z nimi pakty, plugawiąc swoje dusze i otrzymując "dary". Zaczęli budowę Nowego Ładu na Ziemi od założenia totalitarnego Dominatu. Dziś jest to jedyne państwo, które istnieje na Rubieży - moloch budzący grozę w sercach wolnych ludzi. Moloch, do którego Ty należysz!Kim jestem?Żaden z Cesarzy nie panował wiecznie - czas obecnego właśnie dobiega końca. Jego ciało okaleczone przez setki rytuałów oraz przez walki z upiorami rozpada się, a jego dusza nie przypominała już ludzkiej. Głowy Wielkich Rodów pożądliwie spoglądają na obsydianowy tron w Wieży Dzwonów i coraz odważniej wyciągają po niego ręce. Zgodnie z tradycją, pretendenci do tronu odbywają igrzyska przebiegłości. Jako mroczny czempion swojego Rodu staniesz do walki o najwyższą stawkę. Będziesz wysyłać swoich agentów oraz upiory do stref wpływu, odpierał ataki żałosnych wolnych ludzi oraz innych splugawionych sił, przejmował kontrolę nad najważniejszymi instytucjami państwa i cennymi lokacjami. Szczęk stali wyniesie się pod sklepienie, potężny Żar zabłyśnie w oczach chciwców, kłamliwe szepty przebiegną po płaszczyźnie cienia. Wygra najbardziej przebiegły z Was.RozgrywkaLosowość: Interakcja: Złożoność: Podstawowe informacjeZawartość pudełka:100 kart (65 x 100 mm)znacznik pierwszego gracza3 planszetki stref38 żetonówinstrukcjaPliki do pobrania:elekt_instrukcja.pdfPasujące koszulki:griffin (65x100mm) - 100 szt.Dodaj koszulki do koszykaSzukasz inspiracji na prezenty dla przyjaciół i rodziny? Wybierz produkt z Centrum Prezentowego i wpisz w koszyku kod GWIAZD a uzyskasz rabat 15% na nasze świąteczne propozycje!Zobacz wszystkie nasze pomysły w kategorii Centrum Prezentowe

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Krzysztof Głośnicki ; ilustracje Katarzyna Malinowska.
Hasła:Gry planszowe
Adres wydawniczy:Bielsko-Biała : What the Frog, 2019.
Zawartość
pudełka:
  • 100 kart
  • znacznik pierwszego gracza
  • 3 planszetki stref
  • 38 żetonów
  • instrukcja (16 stron : ilustracje ; 23 cm)
Uwagi:Liczba graczy: 2-6, czas gry : 60-90 min. Czas gry : 60-90 min.
Forma gatunek:Gry i zabawki.
Dziedzina:Hobby i czas wolny
Twórcy:Malinowska, Katarzyna. Ilustracje

Przeznaczenie:16+.
16+.
Odbiorcy:Młodzież. 14-17 lat. .
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

BD nr XXXIII
Aleje Niepodległości 19
tel. 22 847 63 43

Sygnatura: G.71
Numer inw.: 71
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy