PixBlocks : graj, baw się, programuj
"Graj, baw się, programuj. "
Autor: Krzywdziński, Krzysztof.
Programowanie to język przyszłości, a dzięki założeniom rozgrywki uczestnicy ćwiczą logiczne myślenie oraz budowanie założeń. PixBlocks to jedna z niewielu gier na rynku, która pozwala rozpocząć przygodę z językiem programowania.Przyjazna oprawa graficzna oraz proste zasady rozgrywki pozwalają na szybkie wciągnięcie najmłodszych w naukę tej jakże przyszłościowej umiejętności.[ Opis za : https://www.rebel.pl/gry-planszowe/pixblocks-115771.html].
Odpowiedzialność: | autor : Krzysztof Krzywdziński, grafika:Gerard Lepianka. |
Hasła: | Informatyka Matematyka Programowanie Zabawa Gry i zabawy Gry planszowe |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Granna, 2020. |
Zawartość pudełka: |
|
Uwagi: | Czas gry: 15-30 minut. Liczba graczy : 1-4. Zawartość pudełka: 1 plansza dwustronna, 4 drewniane króliki, 64 karty, 80 żetonów, instrukcja. Na pudełku : Dbam o środowiski. Gram o plastiku. |
Forma gatunek: | Gry i zabawki. |
Dziedzina: | Hobby i czas wolny Informatyka i technologie informacyjne |
Twórcy: | Lepianka, Gerard. Ilustracje |
Przeznaczenie: | 7+. 7+. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)