Wielki połów : strategiczna gra o wędkarstwie muchowym
"Strategiczna gra o wędkarstwie muchowym "
Autor: Suhre, Brian
Wielki połÃ³w to klimatyczna gra z popularną mechaniką push your luck polegającą na dobieraniu kości i korzystaniu z akcji na planszy kołowrotka. Choć zasady gry są proste (w swojej turze gracz wybiera kość i wykonuje 1 akcję), to zwycięstwo wymaga ułożenia przemyślanej strategii i korzystania z dodatkowych możliwości. Rozważnie planuj swoje tury i łącz akcje w niespodziewane kombinacje, a
wysuniesz się na prowadzenie! Czy jesteś gotów wykazać się wędkarską finezją i zdobyć najbardziej ambitne osiągnięcia?na czym to polega?Wielki połÃ³w to gra z mechaniką dobierania kości, którą rozgrywa się na przestrzeni kilku rund. W każdej turze gracz dobiera kość z puli i wykonuje akcję: zarzuca wędkę, holuje rybę albo zwiększa swój poziom finezji. Wybór akcji jest bardzo ważny! Dzięki kościom o wysokich wartościach można rozgrywać silniejsze akcje, natomiast dzięki kościom o niskich wartościach - zdobywać dodatkowe tury. Gdy w puli nie będzie już kości, za pomocą rzutu tworzy się nową pulę, a gracz, który miał najmniejszą sumę oczek na swoich kościach w poprzedniej rundzie, rozpoczyna kolejną. Gra się kończy, gdy 1 z graczy złowi 7. rybę. Należy przyznać punkty za osiągnięcia i wyłonić zwycięzcę.[ opis według strony wydawcy].
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | autorstwa Briana Suhre`a ; zasady: Dennis Hoyle i Darryl T. Jones ; ilustracje: Darryl T. Jones ; tłumaczenie: Marcin Wełnicki. |
Hasła: | Gry i zabawy umysłowe Wędkarstwo Ryby Gry planszowe Gra strategiczna |
Adres wydawniczy: | Gdańsk : Rebel, Bellwether Games ; © copyright 2019. |
Zawartość pudełka: | 1gra (wiele elementów). Instrukcja (27, [5] stron : ilustracje ; 28 cm). |
Uwagi: | Opis według pudełka i instrukcji. Nazwy autorów zasad, ilustratora i tłumacza według instrukcji. Liczba graczy 1-4. Czas gry 40-90 min. Zawartość: instrukcja, 1 dwustronna plansza rzeki, 4 plansze kołowrotków, 60 drewnianych znaczników brania, płócienny woreczek, drewniany znacznik zarzucania, 12 żetonów much, 9 kości, 7 kafelków brania, 5 kafelków impetu, 4 żetony hamulców, 4 żetony finezji, 2 kafelki impetu z rozszerzenia "Sucha mucha", 48 kart ryb, 16 kart kamieni, 4 karty zacięcia, 8 kart kamieni z rozszerzenia "Mistrzowskie umiejętności", 4 karty pomocy. Napisy na pudełku i instrukcja w języku polskim. |
Forma gatunek: | Obiekty trójwymiarowe. Gry i zabawki. |
Dziedzina: | Hobby i czas wolny |
Twórcy: | Hoyle, Dennis. Autor Jones, Darryl T. Autor Wełnicki, Marcin. (1984- ). Tłumaczenie IIlustracje |
Przeznaczenie: | 14+ 14+ |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: G.479
Numer inw.: 479
Dostępność: wypożyczana na 14 dni