Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20190917112044070555 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Nieważne jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być / Paul Arden ; przekład Michał Strąkow.
Okładka pozycji Nieważne jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być

Nieważne jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być

Tytuł oryginału : "It`s not how good you are, it`s how good you want to be, ".

Autor: Arden, Paul

Notka biograficzna



"Nieważne, jak dobry jesteś." to zwięzły poradnik o tym, jak w pełni wykorzystać własne możliwości - to kieszonkowa biblia dla ludzi utalentowanych, a przy tym nieśmiałych. Dzięki niej niewykonalne będzie wykonalne, a niemożliwe stanie się możliwe.
Po kilku dekadach spędzonych na szczycie branży, w której panuje niezwykle zacięta konkurencja, Paul Arden dzieli się swoimi

spostrzeżeniami na rozmaite tematy: poczynając od zalet bycia wyrzuconym z pracy aż po powody, dla których często lepiej jest się mylić, niż mieć rację.
Nieważne, czy jesteś świeżo upieczonym absolwentem, prezesem firmy, czy może pracujesz na własny rachunek - ta książka jest nieocenioną pomocą dla każdego, kto pragnie odnieść sukces.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Paul Arden ; przekład Michał Strąkow.
Hasła:Samorealizacja
Sukces
Poradniki
Adres wydawniczy:Kraków : Insignis Media, 2013.
Opis fizyczny:127, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 18 cm.
Uwagi:Opis wg okładki.
Forma gatunek:Poradniki i przewodniki.
Powstanie dzieła:2003 r.
Twórcy:Strąkow, Michał. Tłumaczenie

Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Po co ciążyć do perfekcji, skoro to przeciętność jest w cenie?
  2. A zatem jak dobry chcesz być?
  3. Możesz osiągnąć nieosiągalne
  4. „Chcę być tak znana jak Persil Automatic"
  5. Zauważyłeś, że to nie szkolni prymusi osiągają największe sukcesy w życiu?
  6. PODSTAWY
  7. Energia
  8. Nie szukaj poklasku. Szukaj krytyki
  9. To wszystko moja wina
  10. Nie kryj się z pomysłami
  11. Nie czekaj na kolejną okazję. To, co trzymasz w garści, jest prawdziwą okazją
  12. Podkreśl swoje zalety
  13. Nie patrz na cudze wady
  14. Niech twoja inwencja nie przesłania treści
  15. Nie składaj obietnic bez pokrycia
  16. Poznaj cele klienta
  17. Co robić, gdy klient nie kupuje twoich pomysłów?
  18. Nie akceptuj odmowy
  19. Jeśli coś jest niewykonalne, zrób to. Jeśli tego nie zrobisz, nie zaistnieje
  20. JEŚLI NIE MOŻESZ ROZWIĄZAĆ JAKIEGOŚ PROBLEMO, TO DLATEGO, ŻE POSTĘPUJESZ ZGODNIE Z ZASADAMI
  21. Kto nie popełnia błędów, prawdopodobnie niczego nie dokona
  22. Spudłować, spudłować jeszcze raz. Spudłować lepiej
  23. Źle jest mieć rację
  24. Dobrze jest się mylić
  25. Nie bój się niemądrych pomysłów
  26. PODRASUJ SWÓJ WIZERUNEK
  27. As w talii wizytówek
  28. Nieważne, co wiesz
  29. Ważne, kogo znasz
  30. Nie wygłaszaj przemówień. Postaw na show
  31. Wyrzucenie z pracy może pomóc w karierze
  32. A TERAZ PRZERWA NA REKLAMĘ
  33. Pomyśl o layoucie
  34. Zacznij reklamę od najsłabszego punktu
  35. Wstępne layouty przekonują bardziej niż te dopieszczone
  36. Kiedy utkniesz, zmień długopis
  37. Podwykonawcy są tylko tak dobrzy jak ty
  38. Nie bój się pracować z najlepszymi
  39. Wyjdź poza reklamę
  40. Nie staraj się wygrywać nagród
  41. NIE MUSISZ BYĆ KREATYWNY, ŻEBY BYĆ KREATYWNYM
  42. Jak doprowadzić swoją firmę do świetności
  43. Jak dokonać dużej zmiany, będąc dyrektorem
  44. Jak dokonać dużej zmiany, będąc junior accountem
  45. Jak dokonać dużej zmiany, będąc nabywcą mediów
  46. POZYSKIWANIE NOWEGO KLIENTA
  47. Co oznacza słowo „kreatywny"?
  48. Jak poprawić swoją skuteczność
  49. OSTATNIE UWAGI
  50. Chwila mojej chwały
  51. Uwagi z ambony
  52. Kreatywny krąg życia
  53. Humor i mądrość

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 140
ul. Mozarta 1 (V piętro)
tel. 22 847 77 31

Sygnatura: 159.9
Numer inw.: 8919
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

WKK Dla Instytucji
ul. Odyńca 71A
tel. 22 121 12 06

Sygnatura: 159.9
Numer inw.: 81768
Dostępność: wypożyczana dla instytucji na 360 dni

schowek0




Notka biograficzna:


Zdjęcie Arden, Paul

Arden, Paul

1940–2008 to legenda, guru i ikona brytyjskiej reklamy. Jego nieszablonowy, oryginalny, a wręcz ekscentryczny sposób myślenia zaprowadził go na sam szczyt branży – przez kilkanaście lat był dyrektorem kreatywnym agencji Saatchi & Saatchi.

Źródło: wikipedia.org






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie  1Okładka książki  Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie  2




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy