YouTube w edukacji : strategie nadawcze wideoblogerów
Autor: Maciejak, Katarzyna.
Możliwości warsztatowe oraz znakomite rozeznanie co do istoty mediów społecznościowych pozwoliły Autorce na przygotowanie rozprawy nowatorskiej i wartościowej poznawczo, [która jest] ważnym punktem odniesienia w badaniach nad mediami społecznościowymi i działalnością popularnonaukową w ogóle.- Z recenzji dr hab. prof. UMCS Danuty Kępy-Figury
Odpowiedzialność: | Katarzyna Maciejak. | ||||||||||||||
Hasła: | 2001- Komunikacja społeczna Popularyzacja wiedzy Wideoblog YouTube Polska Opracowanie Edukacja i pedagogika Językoznawstwo Media i komunikacja społeczna | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych "Universitas", copyright 2018. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 431, [1] strona : ilustracje ; 21 cm. Uwagi: | Stanowi zmodyfikowaną wersję rozprawy doktorskiej, Uniwersytet Warszawski 2017. Bibliografia, netografia na stronach 391-417. Indeks. Streszczenie w języku angielskim. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Edukacja i pedagogika | Językoznawstwo Media i komunikacja społeczna Zakres czasowy: | 2015 r. | Powstanie dzieła: | 2018 r. | Powiązane zestawienia: | Komunikacja społeczna | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)