Godzina dziennie z Facebook marketingiem
Tyt. oryg.: "Facebook marketing : an hour a day,".
Autor: Treadaway, Chris
Posiadający już ponad 500 milionów użytkowników największy serwis społecznościowy świata - Facebook - wyrósł także na potężną platformę marketingową. Pragnące kontaktu i interakcji z klientem firmy szybko dostrzegły w nim obiecującą alternatywę dla tradycyjnych spotów radiowych i telewizyjnych czy reklam prasowych, które już dawno przestały się sprawdzać. Tym samym
również utarta strategia nachalnego zachwalania i "wciskania" produktów musiała odejść do lamusa. Wobec tego przenoszące się do nowego medium koncerny zaczęły uczyć się innego, skutecznego sposobu komunikowania się z konsumentami. W końcu Facebook nie jest czarodziejską różdżką, za dotknięciem której popularność i obroty firmy rosną same z siebie. Choć oferuje ogromne możliwości promocyjne, nie zrobi niczego za Ciebie, nie zastąpi Twojej kreatywności, a już na pewno sam nie porozmawia z Twoim klientem i nie zdobędzie tysiąca wiernych fanów. Nieodpowiedni sposób prowadzenia firmowego konta na Facebooku może za to przynieść efekty całkowicie odwrotne do zamierzonych...
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Chris Treadaway, Mari Smith ; [tł. Aleksander Jurczak]. | ||||||
Seria: | Onepress | ||||||
Hasła: | Facebook Marketing elektroniczny Portal społecznościowy Poradniki | ||||||
Adres wydawniczy: | Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2011. | ||||||
Opis fizyczny: | 320 s. : il. ; 23 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 288-289. Indeks. | Powiązane zestawienia: | Marketing elektroniczny | Portal społecznościowy Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)