Sekret hiszpańskiej pensjonarki
Tytuł oryginału: "Misterio de la cripta embrujada, ".
Autor: Mendoza, Eduardo
Wytrawny detektyw, znany ze swej wątpliwej nieomylności i nie zawsze celnie wysnuwanych wniosków, zajmuje sie rozwikłaniem kolejnej zagadki. Tym razem próbuje rozwikłać tajemnicę zniknięcia hiszpańskiej pensjonarki. Kto oczekuje prostego rozwiązania sprawy, tego spotka bolesny zawód. Komu logika nieobca i tak się pogubi w zawiłym labiryncie nieprzewidywalnych wydarzeń, kłopotliwych niespodzianek i podejmowanych z żelazną konsekwencją niewłaściwych kroków. Oto "latający cyrk" Eduardo Mendozy w swym najlepszym wydaniu.
Odpowiedzialność: | Eduardo Mendoza ; przekład Marzena Chrobak. | ||||||||||||
Hasła: | Kryminał Powieść obyczajowa Literatura hiszpańska | ||||||||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2009. | ||||||||||||
Wydanie: | Wydanie II. | ||||||||||||
Opis fizyczny: | 155, [5] stron ; 21 cm. Uwagi: | Cz. 2 trylogii, cz. 1 pt.: Przygoda fryzjera damskiego. Tytuł oryginału: El misterio de la cripta embrujada. | Forma gatunek: | Książki. Proza. | Powstanie dzieła: | 1979 r. | Twórcy: | Chrobak, Marzena. Tłumaczenie | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 35
ul. Narbutta 47
tel. 22 849 63 56
Sygnatura: Archiwum: 821-3 Lit. hiszpańs
Numer inw.: 51846
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
Wyp. Nr 63
ul. Pułku Baszta 5
tel. 22 844 86 81
Sygnatura: 821-3 Lit. hiszpańska
Numer inw.: 58982
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
Wyp nr 125
ul. Czerniakowska 38A
tel. 22 841 33 58
Sygnatura: 821-3 Lit. hiszpańska
Numer inw.: 40305
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
Notka biograficzna:
Mendoza, Eduardo
Urodzony: 11 stycznia 1943.
Eduardo Mendoza Ceballos urodził się w 1943 roku w Barcelonie. W pierwszej połowie lat 60 XX wieku studiował prawo, mieszkał w Nowym Jorku w latach 1973-1982. Jego debiutem literackim była wydana w 1975 roku "Prawda o sprawie Savolty". Swoją twórczość określa mianem literackiego pijaństwa bądź powieściowego chuligaństwa. Pytany, czy jest pisarzem postmodernistycznym, odpowiada, że „post-post, kiedy już przeszła kawalkada i przejeżdża się spychaczem, zgarniając wszystko”.
Źródło: lubimyczytać.pl