Odpowiedzialność: | Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk ; red. Henryk Mruk ; tł. Robert Bartołd. | ||||||
Hasła: | Marketing | ||||||
Adres wydawniczy: | Poznań : Rebis, cop. 2005. | ||||||
Opis fizyczny: | XXXI, [1], 754, [2] s. : il., faks., fot., portr., ; 27 cm.Uwagi: | Indeksy. U dołu s. tyt. logo oryg. wydaw. Bibliogr. częśc. przy rozdz. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22
Sygnatura: 339 C
Numer inw.: 61315
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
Notka biograficzna:
Kotler, Philip
Philip Kotler ur. 27 maja 1931 w Chicago – ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Kellogg School of Management jest jedną z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. Philip Kotler jest autorem i współautorem podręczników i opracowań w dziedzinie marketingu. Za najważniejszą pozycję książkową uważana jest Marketing Management. Jest to popularny podręcznik studentów kierunków marketingu. Kotler jest autorem artykułów publikowanych w najważniejszych[potrzebny [>>]