Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

im. Zygmunta Łazarskiego
w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy



book
book

Marketing

Autor: Kotler, Philip

   Notka biograficzna  




Odpowiedzialność:Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk ; red. Henryk Mruk ; tł. Robert Bartołd.
Hasła: Marketing
Adres wydawniczy:Poznań : Rebis, cop. 2005.
Opis fizyczny:XXXI, [1], 754, [2] s. : il., faks., fot., portr., ; 27 cm.
Uwagi:Indeksy. U dołu s. tyt. logo oryg. wydaw. Bibliogr. częśc. przy rozdz.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz

Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: 339 C
Numer inw.: 61315
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie


Inne wydania tej pozycji w zbiorach biblioteki:

bookbook



Notka biograficzna:

book

Kotler, Philip

Philip Kotler ur. 27 maja 1931 w Chicago – ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Kellogg School of Management jest jedną z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. Philip Kotler jest autorem i współautorem podręczników i opracowań w dziedzinie marketingu. Za najważniejszą pozycję książkową uważana jest Marketing Management. Jest to popularny podręcznik studentów kierunków marketingu. Kotler jest autorem artykułów publikowanych w najważniejszych[potrzebny [>>]




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:

bookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbook


Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.