Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20100212135705020449 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
book
Napis Brak okładki i kartki książki

Marketing

Autor: Kotler, Philip

Notka biograficzna




Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk ; red. Henryk Mruk ; tł. Robert Bartołd.
Hasła: Marketing
Adres wydawniczy:Poznań : Rebis, cop. 2005.
Opis fizyczny:XXXI, [1], 754, [2] s. : il., faks., fot., portr., ; 27 cm.
Uwagi:Indeksy. U dołu s. tyt. logo oryg. wydaw. Bibliogr. częśc. przy rozdz.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: 339 C
Numer inw.: 61315
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie




Inne wydania tej pozycji w zbiorach biblioteki:


bookbook





Notka biograficzna:


Zdjęcie Kotler, Philip

Kotler, Philip

Philip Kotler ur. 27 maja 1931 w Chicago – ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Kellogg School of Management jest jedną z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. Philip Kotler jest autorem i współautorem podręczników i opracowań w dziedzinie marketingu. Za najważniejszą pozycję książkową uważana jest Marketing Management. Jest to popularny podręcznik studentów kierunków marketingu. Kotler jest autorem artykułów publikowanych w najważniejszych[potrzebny [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu  4Okładka książki  Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola  5Okładka książki  Marketing : podręcznik europejski  6Okładka książki  Marketing : podręcznik europejski  7Okładka książki  Marketing  8Okładka książki  Marketing  11Okładka książki  Marketing 3.0 : dobry produkt?, zadowolony klient?, spełniony człowiek?  12Okładka książki  Marketing 4.0 : era cyfrowa  13Okładka książki  Marketing 5.0 : technologie next tech  14Okładka książki  Marketing lateralny  15




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy